Hop til indhold

Alt om træning - LIVE i Søborg


turpohunden
 Share

Recommended Posts

I påsken kommer vores alle sammens Siri til Sjælland og holder kursus :banan:

 

I den forbindelse har vi snakket om at holde hygge-snakke-spise kage-aften for HFere der har lyst til at bruge en aften på at snakke løst og fast om hundetræning.

 

Alle er velkomne uanset hvilket form for hundetræning man dyrker og på hvilket niveau. Jo mere forskelligt jo bedre, da jeg tror, vi kan få en masse ud af at udveksle erfaringer (ligesom i Alt om træning-tråden).

 

Det kommer til at foregå fredag den 29/3 kl. 18.30 i Søborg. Det koster ikke noget at deltage, men jeg håber at vi kan hjælpes ad med at få bagt nogle kager og skaffet nogle drikkevarer, hvis der skal andet end the og kaffe på bordet.

 

Er der stemning for sådan en aften? :vinken:

 

(Jeg håber det er ok at jeg laver dette opslag her, men ellers skal jeg nok slette det)

 

PS: Da der ikke er alverdens af plads i min lejlighed er arrangementet uden hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Sjælland :fornaermet:

 

Vil have vores alle sammen Siri til at lave sådan noget i jylland!

men nu kommer hun og besøger os;-) I har hende til hverdag der ovre i Jydeland:mrgreen: og du kunne jo bare komme... Vi er jo ret så søde.
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
men nu kommer hun og besøger os;-) I har hende til hverdag der ovre i Jydeland:mrgreen: og du kunne jo bare komme... Vi er jo ret så søde.

 

Jaja, men hun har ikke lavet kursus i det mørke jylland :fyfy:

 

Tænkte på om man skulle tage turen... Men 5 timer hver vej en fredag, den går ikke og har noget træning der skal passes lørdag.

Gad ellers godt, for i er jo vældig søde og gad godt på Siris kursus :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:oops:Hvem er vores alle sammens Siri?

 

Det her er "vores" Siri :slem:

Wuhu - bliver så hyggeligt :banan:

 

 

Sjælland :fornaermet:

 

Vil have vores alle sammen Siri til at lave sådan noget i jylland!

 

men nu kommer hun og besøger os;-) I har hende til hverdag der ovre i Jydeland:mrgreen: og du kunne jo bare komme... Vi er jo ret så søde.

 

Ja du tager da bare med til Sjælland. Du kan få en soveplads på sofaen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaja, men hun har ikke lavet kursus i det mørke jylland :fyfy:

 

Tænkte på om man skulle tage turen... Men 5 timer hver vej en fredag, den går ikke og har noget træning der skal passes lørdag.

Gad ellers godt, for i er jo vældig søde og gad godt på Siris kursus :blink:

 

Men nu kommer du jo heldigvis på hyrdekursus - og det bliver skidefedt!! Glæder mig vildt til at se Yodas debut :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jaja, men hun har ikke lavet kursus i det mørke jylland :fyfy:

 

Tænkte på om man skulle tage turen... Men 5 timer hver vej en fredag, den går ikke og har noget træning der skal passes lørdag.

Gad ellers godt, for i er jo vældig søde og gad godt på Siris kursus :blink:

Tror I får rig mulighed for at komme på kursus hos Siri oppe hos jer selv før eller siden... Og så er det os der er død misundelige:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Ja du tager da bare med til Sjælland. Du kan få en soveplads på sofaen :blink:

 

Gad ellers rigtig godt!

 

Men, må nok hellere passe min egen konkurrencetræning - Sidste år med ham Bamse inden Yoda overtager, så det skal have max gas og vi skal helst vise vores allerbedste i år.

 

Men er sikker på i andre nok skal få et fedt kursus og en skøn aften. :5up:

 

Men nu kommer du jo heldigvis på hyrdekursus - og det bliver skidefedt!! Glæder mig vildt til at se Yodas debut :lun:

 

JA! Tak for det super initiativ.

Det bliver så sjovt at prøve og se hvad der gemmer sig af instinkt i ham!

 

Gad også godt med på LP kurset om søndagen, for overvejer ret seriøst om vi skal prøve et par LP1 engang i løbet af året.

Men de der penge hænger ikke lige på træerne, når man er på DP :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaja, men hun har ikke lavet kursus i det mørke jylland :fyfy:

 

Tænkte på om man skulle tage turen... Men 5 timer hver vej en fredag, den går ikke og har noget træning der skal passes lørdag.

Gad ellers godt, for i er jo vældig søde og gad godt på Siris kursus :blink:

 

Kan du ikke droppe træningen lørdag og komme til Sjælland? Vi skal nok finde plads til både dig og Yoda :bighug:. Og søndag har vi officiel rallyprøve (lokke lokke :slem:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Kan du ikke droppe træningen lørdag og komme til Sjælland? Vi skal nok finde plads til både dig og Yoda :bighug:. Og søndag har vi officiel rallyprøve (lokke lokke :slem:)

 

Er fristet. :blink: Tak for tilbuddet :bighug:

 

Men der er et lille bitte håb om en potentiel DM chance, hvis jeg får knoklet igennem med ham Bamse og den skide rundering, så der lægger jeg lige energien indtil jeg ved om det er realistisk eller ej.

Det ville ellers blive en fest at se Yoda på en rally bane allerede :sjov:

 

Kunne godt være fristet, bare for at alle andre får noget at grine af :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er fristet. :blink: Tak for tilbuddet :bighug:

 

Men der er et lille bitte håb om en potentiel DM chance, hvis jeg får knoklet igennem med ham Bamse og den skide rundering, så der lægger jeg lige energien indtil jeg ved om det er realistisk eller ej.

Det ville ellers blive en fest at se Yoda på en rally bane allerede :sjov:

 

Kunne godt være fristet, bare for at alle andre får noget at grine af :mrgreen:

 

Kom nuuuu... Vi lover ikke at grine :engel:. Og du tager bare Bamse med også så skal vi nok hjælpe med at træne noget rondering :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Kom nu... Vi lover ikke at grine :engel:. Og du tager bare Bamse med også så skal vi nok hjælpe med at træne noget rondering :vuf:

 

Jamen... Hvis i ikke griner, så er det ikke sjovt :blink:

 

For dælen... Yoda er stadig sådan lidt... Lalleglad.... Og får nogle pludselige indskydelser engang imellem, der godt kan være ret muntre for tilskuerne, men jeg tvivler på vi får ekstra point for at han hopper rundt og synes f.eks keglerne er det fedeste han nogensinde har set, eller at dommeren er han nye bedste ven og verden går under hvis han ikke får lov at hilse indenfor max 5 sekunder :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen... Hvis i ikke griner, så er det ikke sjovt :blink:

 

For dælen... Yoda er stadig sådan lidt... Lalleglad.... Og får nogle pludselige indskydelser engang imellem, der godt kan være ret muntre for tilskuerne, men jeg tvivler på vi får ekstra point for at han hopper rundt og synes f.eks keglerne er det fedeste han nogensinde har set, eller at dommeren er han nye bedste ven og verden går under hvis han ikke får lov at hilse indenfor max 5 sekunder :genert:

 

Ha ha... det lyder fuldstændig som Tempo. Ham skal man også bare kigge på så er han sikker på at man er hans bedstete ven i hele verden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Ha ha... det lyder fuldstændig som Tempo. Ham skal man også bare kigge på så er han sikker på at man er hans bedstete ven i hele verden.

 

Haha - Herligt, jeg ikke er den eneste med så social en hund.

 

Det er jo udelukkende positivt, men det kræver også lidt arbejde at få Yoda til at forstå, at ikke alle mennesker der kommer hen til os, eller er i nærheden af os, er til ham :mrgreen:

Kunne være godt, hvis alle dommere var indforstået med at være afstandsbelønning :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det kunne nu have været hyggeligt at møde jer alle sammen ...men jeg er i Sverige :fornaermet:...det bliver nu også dejligt. Håber I får et fedt kursus og en hyggelig aften. :-D

 

God tur til Sverige :fornaermet:

 

 

Her er det også bare snak og kage..skal ikke på kursus :mrgreen:

 

Og man er hjertelig velkommen selvom man ikke skal på kursus :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...