Hop til indhold

Hvad gør i af have-lorten?


cs-dumle
 Share

Recommended Posts

Jeg har jo også endelig fået have og jeg samler dem faktisk op med det samme i en pose, ligesom hvis vi var på gåtur. Gider ikke gå rundt og vade i det og bekymre mig om hvor de nu ligger. Sider bare posen ud i skraldespanden udenfor. Der kan altså være mange poser inden der er fyldt bare halvt op.

 

Vi forsøger som sagt også at gøre det med det samme. Lige i dag lå der dog helt fra i søndags :shock: (men det bliver der jo ikke mindre af). Ja, der skal meget til, men nu vil hunden jo kun skide i haven, laver pludselig dinosauruslort og så har vi jo også andet skrald end lige hundelorte :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er så heldig at jeg bare kan "smide det over hegnet", da mit hegn står et par meter ind på grunden, og grænser til en kæmpe mark... Har hørt om nogen der graver det ned, hvis det kan lade sig gøre?
Det kan det sagtens - det er rigtig god miljøvenlig gødning i blomsterbedet ! Jeg har engang haft nogle poser der var miljøvenlige og opløselige så det hele kunne graves ned efter gåturen , de hed noget med Bio ...... men må kunne googles. Jeg kan ikke mere huske hvad de hed .
Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kan godt være med i kæmpe-dinosaurus-lort-klassen :shock:

Når Carla pøller kan det indimellem være svært at samle op med bare én håndfuld!

 

Vi rydder haven ca. en gang om ugen, og det er lidt forskellige hvad vi gør med det, en del af det ryger i komposten og når jorden ikke er stivfrossen som nu, så har vi fundet ud af at det stopper ballademageren i at grave i sine yndlingshuller, hvis de bliver fyldt med hendes egen pølle :5up:

 

I skulle se hendes ansigtsudtryk første gang hun gik til angreb ved vores blåbærbusk, som ellers er et yndet gravested, da hun opdagede hvad hendes far havde fyldt hendes hul op med og lagt jord ovenpå :lol: Damen vendte om på stedet og har ikke nærmet sig siden..

 

Men ja, ellers ryger det som sagt i komposten, og når vi får hentet storskrald og tømt vores grønne haveaffaldsbeholder en gang om måneden, så plejer vi gerne lige at fylde den op med et par skovlfulde fra komposten så det ikke hober sig alt for meget op..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...