Hop til indhold

Er mine naboer psykopater?


DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

Var ude i haven med De luxe og Mikkel idag..

 

Lux er faktisk ret sjælendt i haven, da vi har fået en klage af en sur gammel mand i kvarteret..

Han mener det kun er De luxe der larmer.. Men han kigger ikke på naboens løve eller vores genbos dansk svensk gårdhund som begge hyler næsten hver dag, både ude som inde..

 

Idag leger vi alle tre rundt, Mikkel og jeg inde hos kaninerne, og De luxe med hans læder bold.

Han gør så i 2-3 min, hvor jeg prøver at dæmpe ham, imens jeg skal holde øje med Mikkel ikke er for voldsom ved kaninerne.

 

Pludselig høre jeg et skud fra en have, og ser en masse fugle flyve væk.

Får Mikkel og Lux indedøre og tænker .. Var det en advarsel til mig om at De luxe larmer? :vedikke:

 

Gid jeg vidste hvem det var, så jeg kunne spørger om det var De luxe der var problemet, eller han skød efter fuglene..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stella

Ja måske er din nabo stjerne psykopat, ligesom han den gamle mand der engang tog mig hårdt i armen og truede med en knytnævne op i mit fjæs fordi Teitur badede i en sø hvor der var et par ænder længere ude. Han var fugle entusiast og bindegal.

 

 

 

I øvrigt, der hvor jeg boede engang var der en dag en mand der rendte rundt og skød med et gevær op i luften, du kan tro folk kom indendøre og nogen tilkaldte politiet.

 

 

Men det kan jo også have været helt tilfældig det du hørte, som intet har med din hund at gøre og man kan da håbe at din nabo som minimum kan råbe " hold kæft køter inden jeg skyder dig " INDEN han henter sit gevær.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der var en grinende smiley efter, som I at det var sjovt.. Undskyld jeg troede virkelig du ikke tog det så seriøst, du har trods alt selv joket i tråden:roll:

 

Men ja, jeg synes du skal melde det hvis du føler dig truet.

 

Hvis du ikke ved hvem der skød, om det faktisk var et skud, og hvad det var henvendt til.. Så ville jeg nok mene du bare skulle... Ja... Ikke tænke over det.. Hvis nogen forsøger at få deres holdning igennem på den måde, havde de sgu nok haft mere held ved at råbe "Så få dog møg køteren til at holde kæft", end at skyde ud i luften... Men ja du har ret.. Nogle folk er tosset men jeg er nok bare typen der ikke gider gå rundt og tænke over alle mulige scenarier om "hvad nu hvis"...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg har skrevet at manden er tosset ..

Det er han virkelig også .. Han har skældt (råbt og skreget) af Asger og mig, samt to af mine venner ..

 

Men nej føler mig ikke truet, for hvis han skyder De luxe, skal jeg sku nok finde ud af hvem han er ..

Men ja, jeg tager måske en masse ting nært nu, men jeg har det heller ikke super godt psykisk, da min graviditet (den døde baby) tager rigtig hårdt på mig, hvilke jeg ikke troede.

Der skal ingen ting til jeg tuder eller "tænker over tingene" .. Men paranoid vil jeg altså ikke kaldes . :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Dengang jeg lige flyttede op her hvor jeg bor, hang jeg af og til ud på det lokale værtshus...en lun sommeraften lød der sådan to hurtige knald *bangbang* folk kiggede lidt rundt på hinanden og så var der en der sagde "nå der var sgu nok en der blev skudt" og så drak de videre...:mrgreen:

 

ved sgu ikke helt hvor jeg vil hen med det, men synes det var lidt morsomt....kvarteret har heldigvis ændret sig en del siden dengang...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dengang jeg lige flyttede op her hvor jeg bor, hang jeg af og til ud på det lokale værtshus...en lun sommeraften lød der sådan to hurtige knald *bangbang* folk kiggede lidt rundt på hinanden og så var der en der sagde "nå der var sgu nok en der blev skudt" og så drak de videre...:mrgreen:

 

ved sgu ikke helt hvor jeg vil hen med det, men synes det var lidt morsomt....kvarteret har heldigvis ændret sig en del siden dengang...:mrgreen:

 

Lidt skidt, når sådan noget bliver hverdag :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...