Gæst CamillaBoen Skrevet Marts 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Marts 3, 2013 Hej mit navn er Camilla. Jeg er 20 år gammel og går på HG, hvor jeg er i gang med 4. semester. Jeg kunne godt tænke mig at starte min egen hundekennel engang i fremtiden, men jeg kender ikke nogle kenneler, som man eventuelt kunne besøge, og se hvordan hverdagen på en kennel er. Derfor ville jeg høre om der var nogen her på Hunde-forum.dk som kendte et sted, gerne på vestsjælland. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret Marts 3, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2013 Hvilken race tænker du? For det nok også lidt at sige:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Marts 4, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2013 Der findes da masser med Kennelmærke på Sjælland.En kennel kan jo være en familie med en hund. Hvis du taler storopdræt, så forholder tingene sig jo anderledes mht krav til bygningsindretning, afstand til naboer osv. Formoder du, at det skulle være en hovedindtægtskilde, så ønsket er at kunne leve af dette.???Eller som de allerallerfleste en hobby. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Marts 4, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2013 Der findes da masser med Kennelmærke på Sjælland.En kennel kan jo være en familie med en hund. Hvis du taler storopdræt, så forholder tingene sig jo anderledes mht krav til bygningsindretning, afstand til naboer osv.Formoder du, at det skulle være en hovedindtægtskilde, så ønsket er at kunne leve af dette.???Eller som de allerallerfleste en hobby. Og en storkennel (erhversmæssigopdræt) er: Mere end 4 hunde (uanset køn, alder og størrelse), eller hvis man laver mere end 2 kuld hvalpe om året.. Og så er der regler for ALT. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Marts 6, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2013 jeg ville kikke på www.dansk-kennelklub,dk og så kontakte nogle af deres opdrættere - jeg ved der bla er en airedalekennel ved Slagelse samt ved Tappernøje , Desuden er der Vallø Dyrepension ved Herfølge - det er da bare om at kontakte nogen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts