Hop til indhold

Kennel i nærheden af slagelse, eller vestsjælland evt.?


Gæst CamillaBoen
 Share

Recommended Posts

Gæst CamillaBoen

Hej mit navn er Camilla. Jeg er 20 år gammel og går på HG, hvor jeg er i gang med 4. semester.

 

Jeg kunne godt tænke mig at starte min egen hundekennel engang i fremtiden, men jeg kender ikke nogle kenneler, som man eventuelt kunne besøge, og se hvordan hverdagen på en kennel er.

 

Derfor ville jeg høre om der var nogen her på Hunde-forum.dk som kendte et sted, gerne på vestsjælland.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der findes da masser med Kennelmærke på Sjælland.En kennel kan jo være en familie med en hund. Hvis du taler storopdræt, så forholder tingene sig jo anderledes mht krav til bygningsindretning, afstand til naboer osv.

Formoder du, at det skulle være en hovedindtægtskilde, så ønsket er at kunne leve af dette.???Eller som de allerallerfleste en hobby.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der findes da masser med Kennelmærke på Sjælland.En kennel kan jo være en familie med en hund. Hvis du taler storopdræt, så forholder tingene sig jo anderledes mht krav til bygningsindretning, afstand til naboer osv.

Formoder du, at det skulle være en hovedindtægtskilde, så ønsket er at kunne leve af dette.???Eller som de allerallerfleste en hobby.

Og en storkennel (erhversmæssigopdræt) er: Mere end 4 hunde (uanset køn, alder og størrelse), eller hvis man laver mere end 2 kuld hvalpe om året..

 

Og så er der regler for ALT.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...