Gæst christinakertan Skrevet Marts 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Marts 5, 2013 Hej. For noget tid siden vågnede min hund op med en bule/byld, den forsvandt på mystisk vis natten efter. Nu er den kommet igen i modsatte side, bare lidt større. Nogen der har prøvet det sammen, ved hvad det er eller noget? Og vigtigst af alt om det er farligt? Håber at høre fra nogen. Knus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dina Besvaret Marts 5, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2013 Hej. For noget tid siden vågnede min hund op med en bule/byld, den forsvandt på mystisk vis natten efter.Nu er den kommet igen i modsatte side, bare lidt større. Nogen der har prøvet det sammen, ved hvad det er eller noget? Og vigtigst af alt om det er farligt? Håber at høre fra nogen. Knus Du må nok hellere ringe og spørge din dyrlæge, ville jeg tro. Pøj-pøj med det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Marts 5, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2013 Jeg vil tro at det er en allergisk reaktion på et eller andet, men jeg syntes også du skal ringe til dyrlægen. Og hold øje med om din hund får problemer med at trække vejret, hævelsen kan jo komme til at trykke på luftrøret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret Marts 5, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2013 Hej. For noget tid siden vågnede min hund op med en bule/byld, den forsvandt på mystisk vis natten efter.Nu er den kommet igen i modsatte side, bare lidt større. Nogen der har prøvet det sammen, ved hvad det er eller noget? Og vigtigst af alt om det er farligt? Håber at høre fra nogen. Knus [ATTACH=CONFIG]105265[/ATTACH] Noget tand-noget? Det er en lille hund, ikke? Så kan der være tale om en lille byld ved en rodspids i undermunden.. Det er bestemt noget, der kræver et dyrlægebesøg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Marts 5, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2013 Eller måske en hævet kirtel i halsen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst christinakertan Besvaret Marts 5, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2013 Jo hun er en lille hund. Jeg ringer til dyrlægen i morgen tidlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret Marts 5, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2013 ...En hævet kirtel kan jo også være noget med en tand, tantemaier:hmm:..... christinakertan, hvor gammel er din lille hund? Har hun fået kikket/renset tænder hos dyrlægen nogensinde:???:? ---Du melder lige tilbage når du har snakket med dyrlægen, ikke? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Marts 5, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2013 Ja, det kan det vel... Jeg tænker hævet kirtel = infektion af en eller anden art... F.eks. halsbetændelse. Jeg havde ikke lige overvejet at det også kunne have noget med tænderne at gøre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Marts 5, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2013 Jeg tænker også lymfe, når det sådan flytter sig fra den ene til den anden side:???: Og hævede lymfer kommer af et alarmeret immunforsvar, så det kan være noget uskadeligt eller noget virkelig alvorligt. En tur forbi dyrlægen, er ihvertfald uundgåeligt. Har du taget hendes temperatur? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret Marts 6, 2013 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2013 Hvordan går det med din lille hund, christinakertan? Har du fået talt med dyrlægen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts