Hop til indhold

Hvad er det for nogle mørke pletter?


Tigerdyr
 Share

Recommended Posts

2013-03-17 17.25.14.jpg

 

De sidder på en Field Trail Spaniel på 10 år - på og i nærheden af hans kønsorgan.

 

De er hårde, buler ud og er meget tørre i det - nærmest som et indtørret sår. Hver af dem er ca. 5 mm i diameter, så de er egentlig ret store.

 

De generer ham ikke (hvad vi kan se), og af en 10 årig er han MEEEEEEEGET frisk. Han er en brugshund og er tit med på jagt.

Han bor til dagligt på en gård, hvor han mest opholder sig udenfor - enten i sin løbegård, i gårdhaven eller på markerne.

 

Håber i kan hjælpe med at opklare mysteriet :hmm:

 

:vinken:

2013-03-17 17.24.30.jpg

2013-03-17 17.24.39.jpg

2013-03-17 17.24.56.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidder de på begge sider af tissetøjet eller kun den ene side?

 

Brystvorter:vedikke:

 

Præcis

 

Hehe. Det tror jeg bestemt ikke, men jeg har jo naturligvis kun en hunhund, så måske sidder hanhundenes bare helt anderledes :slem:

 

Der sidder 2 på hver side, men på den ene side sidder de begge på "kanten" af selve tisse-trolden, og på den anden side sidder de lidt længere nede på selve "maven" med stadig i nærheden af kønsorganet.

De sidder altså ikke symetrisk som jeg umiddelbart vil forvente brystvorter skal gøre.

 

Det er en pleje hund jeg har lige pt - han er ude og gå tur lige nu. Jeg prøver lige at tage et bedre billede og se efter hans "rigtige" brystvoter når han kommer retur!

Link til indlæg
Del på andre sites

Brystvorter på hunde sidder sjældent symetrisk. På hanhunde sidder der samme antal brystvorter som på tæver, det betyder at de nederste sidder på siderne af udstyret.

Med alderen ændrer de ofte facon og farve, på min ældste hanhund er dem der sidder der nede blevet sorte og mere markante end da han var ung.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...