Gæst NinaGam Skrevet April 3, 2013 Rapporter Share Skrevet April 3, 2013 Min lille Sofus kaster gult skum, slim op og laver tit bræklyde og samtidig har han svært ved at komme af med sin afføring. Han får sit normale tørfoder, der er til Shih tzu, men jeg tvivler på det er det, der kan være skyld i hans mave. Afføringen sætter sig fast bag ved og jeg kan se han "skammer" sig over det, da hans bevægelser er anderledes og han sætter sig ned på en ikke så "sofus" måde, med halen strakt lige ud. Han løber ikke så hurtigt, som han plejer når han nu skal ned og gå ad naboens hund og der tænker jeg, måske det har noget af gøre med hans mave? Jeg badet ham for 2 uger siden da han normalt får noget afføring sidene bag ved, men ikke så slemt som nu. Det skal lige siges, at hans afføring ikke er tynd splat, men mere tynd klumpet. Er der noget mad jeg kan give ham, som man ofte har i husets køkken? Mvh Nina. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Fluffykins Besvaret April 3, 2013 Rapporter Share Besvaret April 3, 2013 Hvor tit kaster han op, og hvor lang tid har han haft det sådan? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret April 5, 2013 Rapporter Share Besvaret April 5, 2013 (rettet) jeg ville gå til dyrlæge med ham - det er jo helt klart at det generer ham . Hvor gammel er han ? ældre hunde kan få forstørret blærehalskirtel som gør at de ikke kan komme af med urin og afføring , har han pels der sidder hen foran numsehullet kan det også genere eller han kan have problemer med analkirtlerne - så til dyrlæge med ham. Iøvrigt Velkommen til ! Redigeret April 5, 2013 af anne-lise hansen uhøflighed Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts