Hop til indhold

Tarok.


GRAND DANE
 Share

Recommended Posts

er det noget i skal se når den udkommer,??

 

 

 

jeg skal se den når den ud kommer på DVD til en fornuftig pris.

 

hørte lige idag på P1 at di skal bruge 3 heste og et føl til optagelserne

fordi vi skal se Tarok som føl og så skulle di osse bruge en heste som var rolig nog til den kunne spelle syg,

 

det lyder virklig som klassisk hestefilm og drivene sentementalt:mrgreen:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa, jeg skal da også se den.

Skægt nok mødte jeg Jørn Laursen som yngre på en KBH´s restaurent. Han sad ved et nabobord og spiste med nogle andre mænd. Jeg sad med nogle kvindelige kolleger. Pludselig spurgte en af disse mænd, om hvor lang tid det tog at gå til KBH`s hovedbanegård og vi kom lidt i snak. De var på noget bil et eller andet i hovedstaden.

En af dem fortalte, at der ved bordet sad en jydsk berømthed og ingen af os kvinder kunne se, hvem af dem det var.

De fortalte det, og jeg for op i min ungdoms kådhed. Travfolk var dyremishandlere og behandlede de heste så dårligt. Jeg gav flere exempler, navngivne folk og gamle heste , exporteret til Spanien, når alderen gjorde, de ikke måtte løbe herhjemme.Mon de troede ,at disse gamle heste nød at løbe viderer på Mallorca i den hede.Endelig fik Jørn anledning til at få noget sagt og ja, han gav mig da ret, meget ret endda.

Og fortalte lidt om deres opdræt og hvordan hans fader forvaltede og plejede og opmuntrede og kærede om de heste.

Jeg tror virkelig, at netop den familie har gjordt en del til mere positiv pleje af travheste.,

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...