Hop til indhold

løbetid eller urinvejsinfektion?


Gæst mullepigen
 Share

Recommended Posts

Gæst mullepigen

hejsa.

min pommeran hvalp er lige blevet 7½ måned og jeg er meget i tvivl om hun er i løbetid allerede nu eller har fået en urinvejsinfektion. hun bløder ikk meget men det kan ses i pelsen hvorfra hun tisser. jeg går hjemme og lufter hende derfor hver 2-3 time ude i haven og med gåture. normalt tisser hun hver gang hun kommer ud men ikk de sidste par dage. hun klat tisser når vi går ture, førhen satte hun sig og fik tisset 1-2 gange om hendes gåture, nu er det mere 5-8 gange på sammen rute.

 

jeg fik at vide fra hendes første ejer at hun ville komme i løbetid ved omkring de 10 måneder så derfor kom det lidt bag på mig hvis det allerede er nu.

 

hvordan kan jeg forholde mig? overvejer at få ringet til dyrlægen så jeg kan behandle hende hvis der nu skulle være noget udover løbetid.

hun bløder ikk meget men det kan ses på hende.

 

hilsen sussi/mullepigen;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder såmænd som en løbetid (; hunde kan komme i løbetid på meget forskellige tidspunkter.. Min hund ( der vejer 40+ kg) kom i hendes første da hun var 9 mdr.. men jeg kender en alaskan malamute tæve (ca. 30 kg) der kom i hendes første 6 mdr. gammel :) så det er meget forskelligt.. Min tæve tisser også maaaange gange på vores ture når hun er i løbetid :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var også i tvivl, da min kom i den første løbetid, om det nu var løbetid eller noget andet. Hun blødte nærmest ikke de første dage, opdagede det kun fordi der var en lille smule blod i sneen da hun tissede. Men efter nogle dage begyndte blødningen at komme i gang.

Hun tissede også uden problemer 6-8 gange på en gåtur, da hun var i løbetid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mullepigen

hejsa til jer som har svaret.

tak for svar. tror også selv nu at det er løbetid. men opdagede det i søndags og hun bløder ikk meget. hun tisser ikk når vi er ude i haven som hun gjorde førhen. men hun tisser mange gange når vi går ture. så haveturen er blevet til gåture i stedet så hun kommer ud og tisser.

pyy der er meget at lære om hvalpe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...