Hop til indhold

Hvalpevenner


Gæst Eyecatcher
 Share

Recommended Posts

Gæst Eyecatcher

Hej alle,

 

Jeg er en lille korthåret Löwchen dreng på 10 uger, som søger nogle søde legekammerater. Jeg har fået to nye brødre da jeg flyttede hjem til min mor og far, men de er keeeeedeliiige OG gamle!

Så derfor vil jeg høre om der er nogle i Mariager-området, der ønsker at lege med en lille bølle som mig. Jeg kan godt overtale mine forældre om at vi kommer og besøger jer eller vi finder et sted at mødes. Og ellers er der også plads til venner i vores hus :mrgreen:

 

Min mor har vedhæftet nogle billeder af mig så I kan se hvordan jeg ser ud!

 

 

Her er jeg med min far!

DSC02774.jpg

 

Her ligger jeg sammen med min nye bror, Ivy

DSC02792.jpg

 

Her ligger jeg ovenpå min bror, Ivy

DSC02795.jpg

 

Og så gik jeg kold

DSC02797.jpg

 

Bare mig !

DSC02820.jpg

 

Her hygger mor og jeg med tyggeben!

DSC02829.jpg

 

 

Mange hundebjæf og legebuk

Grunk aka Bette fis !

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Hvor er han bare charmerende. Hvor i alverden har I dog fået fat på sådan en dejlig hund ;-) Godt at vide hvor han er kommet hen.

Husk nu endelig klausulen i kontrakten med at der skal opfølges med billeder på HF med hans udvikling :slem:

Ja, gad vide hvor han er fra ;-) Og jeg skal sørge for at tage billeder til jer herinde :mrgreen:

Og tusind tak skal du have :mrgreen:!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Så søtte han er. Grunk.......kender vi godt. Men han er en fransk bulldog. Sjovt som man forbinder navne til en bestemt slags hunde.

Tusind tak skal du have :D

Det er min søster der har fundet på navnet og det passer perfekt til ham.. Selvom vi nu kalder ham for Bette fisen :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
:lol: Kedelige gamle forældre:engel:....hvad man ikke kan læse på H-F når man sådan snuser lidt rundt :blink::mrgreen:

Hehe, ja de forældre er godt nok kedelige og gamle :engel: Utroligt alt det man ikke må! Mor siger at det er forbudt at bide i hendes hår OG i mine brødres pels. Hallo - hva er der så af sjov tilbage :confused: Men jeg gør det bare alligevel og så skælder mor ud og siger at jeg er en bølle - det er sjooov :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...