Hop til indhold

Hvad er det her?


tantemaier
 Share

Recommended Posts

Det går fint med Molly. Hun var lidt urolig i nat, men har lagt op til leg med Sille i dag. Såret væsker lidt, men jeg synes det ser fint ud.

 

Molly i går:

 

Billeder 002a.jpg

 

Mollys sår i dag:

 

Billeder 007a.jpg

 

Det er et stort stykke hun har skåret væk. Hun ville hellere være sikker på at få det hele med.

Billeder 003a.jpg

Billeder 001a.jpg

Billeder 008a.jpg

Billeder 006a.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Molly har det sådan set fint nok. Hun fik 1/2 smertestillende fredag morgen og en 1/2 om aftenen og 1/2 lørdag aften. Hun virker ikke til at have ondt. Hun vil gerne løbe og lege med Sille, så hun forstår ikke rigtig at jeg stopper hende :roll:

Jeg synes det bliver ved med at væske... Det sidder selvfølgelig også et sted, hvor hun hele tiden ligger og mosler på det. Hun har Super-mule dragt på (grøn body fra dyrlægen), så det er lidt beskyttet. Men altså jeg ved ikke. Jeg tager et billede med til dyrlægen i morgen. Det ser ikke ud som om der er betændelse i... nu, men jeg ved jo ikke om det kan komme når det bliver ved med at væske. Der er ligesom en hård bule inde under, så måske er der bare meget væske der skal ud... Ved det ikke bekymre mig bare hele tiden.

 

Sådan så det ud i morges. Der kan man se hvor det væsker. Det er gennemsigtigt, så tænker at det ikke er betændelse.

 

billeder 161a.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Jeg syntes det ser fint ud. Mon ikke væsken stammer fra "ckokket" hvor huden bliver skåret op og så kroppen nu går i gang med at reparere det er "i stykker"

Kan godt forstå du bekymrer dig - tror også maven er et "dumt" sted da mavemusklerne bruges hele tiden - det tager lang tid at hele op (jeg har selv fået maven sprækket op to gange - pludselig opdager man hvor meget kraft der er på mavemusklerne)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
Godt at høre andres mening om hvordan det ser ud. Tak :mrgreen:

Det er faktisk oppe på brystkassen. Den ligger hun hele tiden på og mosler rundt.

 

Åh jeg kunne jo bare se ordentlig efter på billederne :oops:

Bryst delen er jo også i bevægelse hele tiden - som når hun ligger som du selv skriver, men også når hun løber rundt, så kommer hun jo frem ved hjælp af forbenene:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Var alligevel for meget i tvivl og var lige omkring dyrlægen i dag. Hun synes at det så fint ud...nu, men hun kune mærke lidt væske ved siden af. Det sagde hun godt kunne give betændelse, så hun fik et skud antibiotika og piller til 5 dage. Der har ikke været ret meget væske, men alligevel en lille smule, så... Måske er jeg bare lidt pyller, men sådan er det.

Vi har aftalt at jeg skal ringe på torsdag for at høre om de har fået svar på knuden, men det kunne tyde på at det først bliver på mandag :(

Link til indlæg
Del på andre sites

YEEES. Jeg har lige snakket med dyrlægen og der var intet ondt. Ingen kræft eller knude eller andet. Det der stod i brevet var, at det de kunne analysere sig frem til var, at det var en gammel skade, ligesom et sår, men bare under huden og det røde udenom var irritation og infektion. Så jeg er bare SÅ lettet :klap: :klap: :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

YEEES. Jeg har lige snakket med dyrlægen og der var intet ondt. Ingen kræft eller knude eller andet. Det der stod i brevet var, at det de kunne analysere sig frem til var, at det var en gammel skade, ligesom et sår, men bare under huden og det røde udenom var irritation og infektion. Så jeg er bare SÅ lettet :klap: :klap: :klap:

 

Eej, hvor skønt :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

YEEES. Jeg har lige snakket med dyrlægen og der var intet ondt. Ingen kræft eller knude eller andet. Det der stod i brevet var, at det de kunne analysere sig frem til var, at det var en gammel skade, ligesom et sår, men bare under huden og det røde udenom var irritation og infektion. Så jeg er bare SÅ lettet :klap: :klap: :klap:

 

SKØNT! Super godt at høre! :banan: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...