Hop til indhold

Uh. Planlægger hvalpe


Gæst Mimas
 Share

Recommended Posts

Det er ikke udskudt endnu :) Hun er ikke klar, så ved besked når jeg har snakket med lægen i morgen... Det er bare åh så perfekt at få hvalpe denne gang da de lander lige midt i sommermånederne, så de kan komme ud og rende i haven!
Det har du ret i. Og som jeg skrev tidligere, er det også dit valg. Man skal bare kunne stå inde for det man gør og det lyder det ikke helt som om du kan, hvis hvalpene så ender med at blive syge? :-) Men altså, snak med dyrlægen og sov på det.
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 127
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kan ikke se hvorfor man skal se så sort på det...Der er købere til hvalpene...Hvorfor være bange for sygdom hos hvalpene, så man ikke tør lave et kuld....Det eneste jeg kan sige er go for it...Nyd et lille dejligt kuld hvalpe her i sommertiden....Og så smid din bekymring overbord....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Venedig

Det lyder rigtig spændende. Jeg er ny herinde og har læst en masse tråde og må indrømme at der er mange kloge mennesker herinde. Måske ligefrem forskere. Eksempel at det kun er en myte at det hjælper ift kræft. Det er selfølgelig ikke nogen garanti, men det nedsætter risikoen. Ligesom det i øvrigt gør men mennesker. Og det må jeg indrømme at jeg også i den grad tror på. Er lidt i samme situation. Min skønne tæve er også blevet parret og vi venter de skønneste små bamser hvert øjeblik. Vi har af samme årsag valgt at vores hund skulle have et kuld hvalpe. Og vi er i samme situation med at vi overvejer at beholde en hvalp.

Så kæmpe held og lykke med det hele herfra. Håber det bedste for jer og jeres firbenet ven;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...