Hop til indhold

3 kasser dåse-leverpostej gives væk


LilleBali
 Share

Recommended Posts

Min kæreste arbejder for en større slagteri-virksomhed, og har i den forbindelse fået diverse smagsprøver hjem. Blandt andet har vi 3 kasser med dåseleverpostej, i alt 36 styks, som vi da aldrig får tygget os igennem. De er mindst holdbar til 6/5-2016, er fra Faaborg Middagsretter, og hver dåse vejer 125 g.

Jeg tænker om nogle kunne bruge dem, enten som godbid, eller til feks spor, og giver dem gerne væk, samlet eller kassevis. Umiddelbart tror jeg ikke det kan betale sig at sende dem.

 

Så, kom glad, hvis du eller din hund kan bruge dåseleverpostej en mass' :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja ja jaaaaaaaa!!!!! Mig, mig, mig:-) Så kan manden få mad:mrgreen: Nej, pjat, Bella ELSKER leverpostej, og det er perfekt til spor:mums:

 

Super, tænkte nok der var nogen der ville få glæde af dem , hvor meget vil du have? :-)

Kan du slæbe dem med til Djursland, eller skal jeg hente dem næste gang jeg kører sydpå?

 

Du må meget gerne komme forbi næste gang du er sydpå

 

Åhrr det er den bedste leverpostej i verden! Den ville Inca sku ikke få lov at spise :b gid jeg kunne få lidt men bor ret langt væk -.-

 

Hehe, skal forhåbentlig til Sjælland i den nærmeste fremtid, ellers tænker jeg der måske er andre hf'ere der skal den vej? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...