Hop til indhold

Hvad Svarer man til sådan en udmelding ????


anne-lise hansen
 Share

Recommended Posts

I går kom jeg gående med Tot & Ollie og vi møder en løs hund - den løber ud og ind

mellem parkerede biler og også ud på vejen , jeg beder damen - der står i en opgang

om at kalde den til sig , da jeg tidligere har haft kedelige oplevelser med den og ikke

ønsker at Ollie skal udsættes for det , hun siger så jeg lukker ham ind i opgangen,for

han er døv , hvortil jeg svarede : jamen så skal han da i snor ! Damen : ikke når det

er i mit hjemkvarter !! Hvad svarer man ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja.. Ingenting... Og så skal man nok slet ikke kommentere det tror jeg... Altså hvis folk har en døv hund rendende løs på en parkeringsplads, så tror jeg virkelig bare at... De er udenfor rækkevidde...
Det var IKKe på en P-plads , men på gaden , ud og ind mellem parkerede biler , samt ud på vejen og over cykelstien den rendte - og jo iøvrigt også til fare for sig selv !.
Link til indlæg
Del på andre sites

I går kom jeg gående med Tot & Ollie og vi møder en løs hund - den løber ud og ind

mellem parkerede biler og også ud på vejen , jeg beder damen - der står i en opgang

om at kalde den til sig , da jeg tidligere har haft kedelige oplevelser med den og ikke

ønsker at Ollie skal udsættes for det , hun siger så jeg lukker ham ind i opgangen,for

han er døv , hvortil jeg svarede : jamen så skal han da i snor ! Damen : ikke når det

er i mit hjemkvarter !! Hvad svarer man ??

 

du siger til hende at det både er billigere og bedre for hunden at blive aflivet ved en autoriseret dyrlæge fremfor hun forsøger at få den kørt ihjel- det er sådan noget griseri at rydde en splaterhund op og at hun risikerer ansvarsforsikringen ikke dækker når du vidner om at hundedrabet er forsætligt"

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...