Hop til indhold

Hund og vand ?? ;-)


Gæst christina40fyn
 Share

Recommended Posts

Gæst christina40fyn

Hejsa...Jeg kunne godt tænke mig at høre andre hunde folk om dette her...

Vi er for nylig flyttet og her i vores nye skønne hus , har vi selv smagt vores postevand og det smager fremragende , vi kan smage forskel fra tidligere hjem også nu....nå..Begge vores to skønne hunde er nu her begyndt at drikke meget mere vand end før...Hvad mener i ? Mon hunde kan smage at det er godt vand og derfor drikker meget mere???...Vil sige der er ikke sket noget anderledes for dem , de trives ufatteligt godt her og faldt nemt til. De har altid haft det viunderligt med plads omkring sig ude såvel indenfor..kom gerne med jeres meninger & bud..hej igen fra Christina

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med jeres nye hjem! :bighug:

 

Hvornår er I flyttet? Den sidste uge har temperaturerne jo været noget opadgående, kan det gøre det?

 

Hvad med "flytte-stress", kan det være en grund?

 

Jeg vil ikke helt kunne afvise at de bare synes at vandet smager godt, synes dog det lyder som en sjov forklaring på det :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst christina40fyn

Hej. Det 2 mdr siden vi flyttede ind i det nye hus og det foregik stille og roligt , de var begge to glade som de altid er så stress tja , men muligvis..., dog uden vi har mærket noget til det.

 

Ja det lyder lidt fjollet det med vandet men det kunne jo være ;-)...Tusind Tak for svaret..kom endelig med mere :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej og velkommen til :vinken:

 

Tillykke med det nye hus. :-)

 

I mit barndomshjem havde vi egen brønd og det vand smagte helt klart bedre end det vandværksvand der nu kommer ud af hanen.

Men der er stor forskel på kvaliteten af postevand, så tillykke med, at I har fået noget der smager ekstra godt ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst christina40fyn

Glemte at sige..for det jo lidt underligt når man går tur og ( selvom de IKKE ) er forpustet / har det varmt m.m , så drikker de jo bar af en vandpyt!!!! Hvis de kan komme til det ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Jeg tror godt hunde kan smage forskel på vand fra sted til sted.

Jeg husker engang vi besøgte opdrætter - her nægtede de alle 3 at drikke hendes vand - klog af skade medbragte jeg vand hjemmefra da vi skulle derned igen og det ville de godt drikke.

Ingen af mine beagler drikker vand fra en plastikskål - de drikker fra en rustfri eller keramik skål - men plastik - dur bare ikke.

De drikker heller ikke det her kildevand man kan købe på flaske - måske pga. af - at flasken er lavet af plastik ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror godt hunde kan smage forskel på vand fra sted til sted.

Jeg husker engang vi besøgte opdrætter - her nægtede de alle 3 at drikke hendes vand - klog af skade medbragte jeg vand hjemmefra da vi skulle derned igen og det ville de godt drikke.

Ingen af mine beagler drikker vand fra en plastikskål - de drikker fra en rustfri eller keramik skål - men plastik - dur bare ikke.

De drikker heller ikke det her kildevand man kan købe på flaske - måske pga. af - at flasken er lavet af plastik ?

Jeg synes også, at noget af det smager kemisk, så jeg køber det heller ikke .

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror godt hunde kan smage forskel på vand fra sted til sted.

Jeg husker engang vi besøgte opdrætter - her nægtede de alle 3 at drikke hendes vand - klog af skade medbragte jeg vand hjemmefra da vi skulle derned igen og det ville de godt drikke.

Ingen af mine beagler drikker vand fra en plastikskål - de drikker fra en rustfri eller keramik skål - men plastik - dur bare ikke.

De drikker heller ikke det her kildevand man kan købe på flaske - måske pga. af - at flasken er lavet af plastik ?

 

Maggie har det lige omvendt.

 

Når vi er til udstilling sammen med opdrætter, og han har vand med hjemmefra, vælger hun altid hans vand fremfor mit.

Det er faktisk lidt sødt, synes vi

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...