Hop til indhold

Abbie søger nyt hjem


Gæst
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen

Jeg hjælper lige en jeg kender med at dele hans hvalp som søger nyt hjem.

 

*Jeg købte min lille hund for d. 9/5-13 men hun passer desværre ikke ind i mit liv, fordi hun er en meget aktiv lille hund uden grænser, hun piver stadig lidt men er blevet bedre. hun vil gerne andre hunde men kan være voldsom til tider. hun har svært ved at forstå når andre hunde siger fra. har øvet lidt alenehjemme træning med hende og hun kan være hjemme i 5 min indtil videre. hun er renlig men hun har dog tisset indenfor et par gange fordi jeg var for langsom. da jeg købte hende ammede ungerne stadig ved moren. hun er ikke vandt til at køre i bil, så der skal lidt bil-træning ind der. hun har fået ormekur og er chippet, men mangler dog 1 og anden vaccine.

hun er en hund som er ekstrem dejlig men er meget ivrig. tror hun vil ha det bedst ude på landet eller et sted hvor hun kan bruges med hundekyndige mennesker. hun er en glad og dejlig hun med alt det, det indebære men hun passer bare ikke til mig.

der hvor hun kommer fra er hun vant til katte og børn.

hun er født den 13/03-13.

hendes far er en ren Nova Scotia Duck Tolling Retriever.

og moren er en blanding af Kleiner Münsterländer og Labrador Retriever men er meget lille af racen.*

 

hans telefonnummer er: 61 71 63 93 og hans navn er Daniel Mortensen og hunden befinder sig i Aalborg SV

Link til indlæg
Del på andre sites

*Jeg købte min lille hund for d. 9/5-13 men hun passer desværre ikke ind i mit liv, fordi hun er en meget aktiv lille hund uden grænser, .

 

Med andre ord en helt almindelig hvalp.

 

Håber den lille får et godt hjem, og at ejeren ikke bare køber en anden i den tro at det bliver anderledes næste gang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa jeg hjælper bare til så hun kan få et nyt godt hjem, han har indtil at det skal være nu, imens hun er så lille.

Jeg kan godt ligge et billede ind af hende og et hjem er helt sikkert før pris!IMG_0445[3].jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Øhh undskyld på forhånd, det er jo bare en almindelig hvalp :lun: I skulle ha set min Zeus i den alder puha men det ved man jo ;-) men godt du deler og ja godt ejer er ærlig og ser det allerede nu. Held og lykke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Abbie har fået et nyt dejligt hjem! Det er gået godt med den nye ejers hund, katte og barn :-) Hun gik med dem og der var bare kemi med det samme, normalt skriger hun nogle ligegyldigt om det er postbudet eller hvem som helst som går. Men her ville hun bare gerne med uden noget :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...