Hop til indhold

Cuteness Overload <3333


Eris
 Share

Recommended Posts

  • Svar 79
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

[ATTACH=CONFIG]109433[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]109434[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]109435[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]109436[/ATTACH]

Oh my god, de er så dejlige!!

5 ugers billeder :lun:

 

Søde små hvalpe :hjerte:

 

Er du ved at spore dig ind på, hvilken du vælger?

 

Og jeg er SÅ misundelig over, at du snart får din lille hvalpe pige hjem :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Søde små hvalpe :hjerte:

 

Er du ved at spore dig ind på, hvilken du vælger?

 

Og jeg er SÅ misundelig over, at du snart får din lille hvalpe pige hjem :mrgreen:

 

Jeg aner ikke hvilken pige, jeg skal have endnu :mrsgreen:

Opdrætter hjælper mig, når de er ved at være 7-8 uger.

Jeg vil have den modigste, mest nysgerrige og frække hvalpetæve :lun:

Hun skal nok blive en ordentlig mundfuld :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg aner ikke hvilken pige, jeg skal have endnu :mrsgreen:

Opdrætter hjælper mig, når de er ved at være 7-8 uger.

Jeg vil have den modigste, mest nysgerrige og frække hvalpetæve :lun:

Hun skal nok blive en ordentlig mundfuld :engel:

 

Skal hun selv beholde den anden tæve?

:lol: Ja, det skal hun da nok blive.. Hvis ellers der er sådan en lille tæve i blandt? Hvornår skal du hente hvalp?

 

Janni skrev også den anden dag, at hun glæder sig til at Rigmor flytter :lol: Tror der er kommet rimelig meget gang i hende, og hun er OVERALT. Jeg skrev tilbage, at jeg da sagens kunne komme og hente hende :mrgreen: Det gik Janni ikke med til.

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal hun selv beholde den anden tæve?

:lol: Ja, det skal hun da nok blive.. Hvis ellers der er sådan en lille tæve i blandt? Hvornår skal du hente hvalp?

 

Janni skrev også den anden dag, at hun glæder sig til at Rigmor flytter :lol: Tror der er kommet rimelig meget gang i hende, og hun er OVERALT. Jeg skrev tilbage, at jeg da sagens kunne komme og hente hende :mrgreen: Det gik Janni ikke med til.

 

Årh, overalt :lun: lille Rigmor :hjerte:

Nej de beholder ikke nogen selv, de har vidst nok tæver (sådan nogle shibatæve kan ikke altid enes :engel:):lol:

Jeg regner da stærkt med at de bliver modige, stolte, skøre, stædige, fantastiske og nogle rigtige biatches :lol:

Dengang vi skulle vælge Eris blev vi rådet af den anden opdrætter til at tage netop hende, fordi hun var den "mildeste".

Hun var alt for "nem" :lol:

Jeg skal bruge en udfordring :mrsgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh, overalt :lun: lille Rigmor :hjerte:

Nej de beholder ikke nogen selv, de har vidst nok tæver (sådan nogle shibatæve kan ikke altid enes :engel:):lol:

Jeg regner da stærkt med at de bliver modige, stolte, skøre, stædige, fantastiske og nogle rigtige biatches :lol:

Dengang vi skulle vælge Eris blev vi rådet af den anden opdrætter til at tage netop hende, fordi hun var den "mildeste".

Hun var alt for "nem" :lol:

Jeg skal bruge en udfordring :mrsgreen:

 

Ja, men lærer jo heldigvis af sine erfaringer :-D Lyder som om, at du nok skal få den helt rigtige lille shibapige, som kommer til at passe perfekt til dig.

 

Har du planer om at gå til noget med hende?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, men lærer jo heldigvis af sine erfaringer :-D Lyder som om, at du nok skal få den helt rigtige lille shibapige, som kommer til at passe perfekt til dig.

 

Har du planer om at gå til noget med hende?

Det skal jeg nok! Oh jeg har planer :slem:

Hun skal gå til kaninslæb og muligvis også agility ;-) og så selvfølgelig også hvalpemotivation!

Har du nogen planer med lille Rigmor? :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skal jeg nok! Oh jeg har planer :slem:

Hun skal gå til kaninslæb og muligvis også agility ;-) og så selvfølgelig også hvalpemotivation!

Har du nogen planer med lille Rigmor? :lun:

 

Ja, hvalpemotivation siger jo sig selv :mrgreen:

 

Jeg vil gerne gå til agility med hende. Hvis eller jeg kan få os på et hold her i København :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi fik den frækkeste bøllemis i sin tid, det er lidt hårdt og koster en del (vi er på 6. fjernbetjening og han har da også 4 par sko og 12 bøger på samvittigheden), men hold da k... det er sjovt, skønt og dejligt. :-D

Vi kan jo bare være bedre til, at lægge tingene væk og derudover servicere herren, når herren mener at han trænger til at der sker noget (på trods af, at vi træner hver dag selv, vi træner på hold, han går spor, vi går lange ture, osv osv osv sikke et arbejde). :mrgreen:

 

Men min erfaring er, at de frækkeste også er de sødeste, som i morges hvor jeg vågnede med en ræv bag øret. Yes, han havde lagt sig halvt oven på mit hoved som en pelshat og puttede snuden ned bag mit øre hvor der var aller-rarest at putte fordi der lugter af mor. :hjerte:

(ikke et ord om, at jeg har flyveører så det er muligt med den slags :rolleyes: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi fik den frækkeste bøllemis i sin tid, det er lidt hårdt og koster en del (vi er på 6. fjernbetjening og han har da også 4 par sko og 12 bøger på samvittigheden), men hold da k... det er sjovt, skønt og dejligt. :-D

Vi kan jo bare være bedre til, at lægge tingene væk og derudover servicere herren, når herren mener at han trænger til at der sker noget (på trods af, at vi træner hver dag selv, vi træner på hold, han går spor, vi går lange ture, osv osv osv sikke et arbejde). :mrgreen:

 

Men min erfaring er, at de frækkeste også er de sødeste, som i morges hvor jeg vågnede med en ræv bag øret. Yes, han havde lagt sig halvt oven på mit hoved som en pelshat og puttede snuden ned bag mit øre hvor der var aller-rarest at putte fordi der lugter af mor. :hjerte:

(ikke et ord om, at jeg har flyveører så det er muligt med den slags :rolleyes: )

Han er super charmerende ham Taiki :hjerte:

Jeg har været så heldig med Eris, at hun "kun" har ødelagt farveblyanter og spist lidt af væggen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja de er søde - de små " ræve " - undskyld men når jeg ser en rød shiba minder den mig i den grad om en ræv - det er absolut positivt ment , her i huset har vi også undgået de store ødelæggelser, der er dog røget adskillige toiletpapirruller + bagerpapirposer - som jeg havde gemt til de blomsterløg jeg gemmer om vinteren og så lige et par krus jeg ellers var glad for at drikke af.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja de er søde - de små " ræve " - undskyld men når jeg ser en rød shiba minder den mig i den grad om en ræv - det er absolut positivt ment , her i huset har vi også undgået de store ødelæggelser, der er dog røget adskillige toiletpapirruller + bagerpapirposer - som jeg havde gemt til de blomsterløg jeg gemmer om vinteren og så lige et par krus jeg ellers var glad for at drikke af.

:sjov: Nårh ja! Alle de toiletruller der :lol:

De ligner også en ræv. Endda så meget at en lille dreng sagde til sin mor "mor? Man må da ikke have en ræv vel?" :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Virkelig gode billeder :hjerte: af små lækre hvalpe naturligvis :mrgreen:

Hvis du have boet lidt tættere på, så kunne vi have haft hvalpe playdates :lun:

 

Hvis der er nogen i nærheden af mig med en voksen "rolig" hund, der er rigtig god til kropssprog, så sig endelig til :mrsgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...