Hop til indhold

lille familie søger nyt familiemedlem i vejle


Gæst Louise Steffensen
 Share

Recommended Posts

Gæst Louise Steffensen

Hej med jer..

 

Min søn på 3 og jeg har længe gået og snakket om at anskaffe os en hund.

En omplacering hund ville klart være at foretrække da man jo så hjælper en hund :)

 

Den skal selvfølgelig være børnevant, og helst nogenlunde rolig af sind da min søn har haft en dårlig oplevelse med en lidt ustyrlig hund..

 

Vi bor i en kæmpe lejlighed i Vejle by, dog er vi meget ude da min søn har lidt krudt i røven.. til dagligt ville hunden heller ikke være alene hjemme for længe, da jeg er under uddannelse og ikke har så lange dage..

 

Så hvis du står med en hund som søger nyt hjem, og mener at den kunne blive en del af vores lille familie, så tag kontakt :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Du må da have en bestemt type hund i hovedet?

Med det mener jeg - hvad kan du tilbyde hunden af aktiviteter, træning.

 

Hvor stor skal/må den være? Kort/lang pels? aktivitets niveau mv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej!

 

Synes det er dejligt at I overvejer omplaceringshund, der er så mange hunde som mangler en ny familie. Har du tjekket internaterne? Der sidder ofte dejlige hunde.

 

Måske du kan uddybe lidt om jeres lille familie. Har I erfaring med hunde? Må der være pelspleje? Vil I gå til hundetræning? Hvor stor må hunden være? Osv.

 

Det er for de fleste meget følsomt at omplacere sin hund, og derfor er det vigtigt at vise at man har overvejet det nøje, inden man tager en hund til sig. Så jo mere du fortæller og er åben, jo større chance er der nok for at nogen henvender sig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...