Hop til indhold

En tur i parken


Amocca
 Share

Recommended Posts

Karla og jeg tog en tur i parken idag, og det blev lige til lidt billeder fra en dejlig eftermiddag....

 

Karla fandt en efterladt træklods, der skulle undersøges....

 

så skulle der snuses godt i de nedfaldne blade...

 

"må jeg venligst få en godbid, tak"

 

og på de sidste 2 har vi godbidssøg i græsset

Link til indlæg
Del på andre sites

lige lidt flere....

 

Man skal ikke vende ryggen til min hund i et sekund, hun har nemlig fjedre i benene og vupti så stod hun på et bord :shock:

 

se hvor fint jeg kan gå på plads :-)

 

karla nyder en pind

 

Det sidste billede er super dårligt og hun ligner en ged :lol: men synes lige i skulle se lidt af vores smukke træningsplæne, som ligger oppe bagerst i parken

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har været endnu en tur i parken, så der blev lige taget lidt flere efterårsbilleder af min smukke hund :-D

 

Karla holder lige øje med fuglene...

 

Karla sidder pænt i efterårsbladene

 

Et billede af et udsnit af vores smukke park

 

Hvad laver du med den der mor?

 

Jeg kommer nuuuuuu.... vent på mig mor....

Link til indlæg
Del på andre sites

Wauw. Smukke Karla, og sikke en skøn gå-tur-park.

 

 

Ja det er en dejlig park :-D med masser af plads og forskelligt "terræn" og masser af muligheder for at lave forskellige øvelser.... Inde i parken ligger et lille udendørs "amfiteater", hvor der om sommeren holdes koncerter....

 

Der ligger også en skydebane, som er alletiders til fx hvalpeleg, da den kun har en indgang og derudover blot er en lang aflukket græsplæne... Så er der 4 dejlige sandkasser (de 2 af dem på en stor legeplads med et lille hus, hvor man kan sidde i tørvejr og spise medbragt mad og der er også et toilet inde) og oppe bagerst i parken har vi en kæææææmpe stor plæne, hvor alle er helt ok med at man afholder hundemøder....

 

Karla og jeg elsker vores park :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...