Gæst Caligo Skrevet Juni 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2013 Ja, som overskriften siger: Hvad tror I det betyder når hunde sukker? Lupo sukker som regel når han ligger ned og hviler, så jeg tror at det betyder, at han har lagt sig godt til rette. Jeg ved dog at andre oplever at deres hund sukker når den f.eks. ikke får sin vilje, eller når den keder sig. Hvad er jeres erfaringer? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Potemis Besvaret Juni 12, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2013 Cookie sukker når hun har brugt tid på at lægge sig til rette og endelig ligger rigtigt. Når vi nusser hende og hun bare har det rigtig dejligt er det nogle mange laaaange suk der kommer. Som om hun bare lukker luft rigtig længe. Det er hendes "dejligt"lyd, jeg efterligner den tit når vi ligger og putter så hun også ved at jeg nyder det. Af og til sukker hun også når jeg laver mad.. det er nok mest for lige at gøre opmærksom på at hun er der og altså næsten aldrig får noget at spise og at det er meget meget hårdt at være sådan en sulten lille hund.. Jeg tror de bruger det forskelligt, men mest som en lyd når de har det behageligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 12, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2013 Møffe kan smide sig ned med et dyb følt suk, når vi mennesker ikke forstår, at han synes det er legetid - sådan, helt klart! Ofte, et par minutter efter, efterfulgt af hjerteskærende piven og de mest sørgmodige øjne, der udstråler den dybeste følelse af at være en misforstået, lille hund Oftest efterfulgt af, at jeg kommer over og giver ham en ordentlig nussetur Desuden, når han har det rigtig behageligt og lægger sig om på siden og virkelig nyder at slappe af :hjerte: Så kommer der et veltilfreds suk. Når dette sker, hører vi ofte ikke særlig meget til ham et godt stykke tid efter. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
HNP Besvaret Juni 12, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2013 Molly sukker altid når hun bliver bedt om at lægge sig ned når vi fx. skal spise aftensmad. Altid efterfulgt at nogle ganske utilfredse lyde og lige lidt flere suk, bare for lige for at vise at hun virkelig keder sig ihjel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Juni 12, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2013 Mine sukker når de efter flere runder på puden lidt skraben på puden så den ligger perfekt. Endelig er den pude perfekt smasker lige et par gange også kommer det lange suuuuk. Så jeg tror det betyder at de er veltilpas og har det dejligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Juni 13, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2013 når mine sukker tror jeg nogengange at de ærgrer sig over noget de ikke må - andre gange at de har det godt , ja lidt lige som os . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Juni 14, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2013 Kan nikke genkendende til det der suk, når noget ikke lige går efter Rex's hoved. F.eks hvis vi ikke lige belønner hans tiggende blik. Og når han skal lægge sig v spisning kommer det også, efterfulgt af en stribe utilfredse lyde, der understreger at det bare er sur røv - til trods for han skal lægge sig hver gang vi spiser:rolleyes: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts