Hop til indhold

Privat hundepasning (eller anbefaling af fantastisk pension)


Gæst mk101
 Share

Recommended Posts

Gæst mk101

Hej alle.

 

Ved at være lang tid siden jeg sidst har muntret mig på h-f, men kan til min glæde se, at der fortsat er mange gode og saglige udvekslinger af en masse spændende hunderelateret.

 

Hvad jeg håber at kunne få lidt hjælp med i dag er dette:

 

 

Med sædvanlig sans for held og timing er to pasningstilbud røget i vasken, nu jeg står og skal af sted på ferie fra 27. juni til 3. juli.

 

Jeg ville foretrække at Knud bliver privat passet, men hvis nogen kender en god pension, hører jeg også gerne om det. Betaler gerne for pasningen og kan aflevere ham hvor end det måtte passe. Eller han kan blive passet i egen lejlighed, hvis nogen føler for miniferie.

 

Knud er en nu 10 måneder gammel springerhan, der elsker alt og alle. Han har tidligere boet sammen med 3 andre springertøser, og begår sig fint blandt andre hunde og med børn.

 

Er der nogen, der kender nogen?

 

Lad mig endelig høre, hvis nogen kan hjælpe mig videre på vej.

 

 

:-D Anne

Link til indlæg
Del på andre sites

Bor i København - men er villig til at tage ham på tur, hvis det er.

 

Jeg bor i lejlighed, så der er ikke de store muligheder for afstikkere. Han følger fint med når vi er i skov, på strand eller andet. Med alderen i baghovedet er han stadig noget behovsstyret i visse sammenhænge, men jeg synes han har fin forståelse for hvor han hører til.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jeanette

Hej jeg er meget interesseret og har gode muligheder for at passe ham i hele tidsrummet, da jeg har læsefri og ikke arbejder. Der er gode grønne områder tæt på min bopæl på Østerbro, hvor jeg kan lufte ham. Jeg ser frem til at høre fra dig. Tlf 28402894 mvh Jeanette

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...