Hop til indhold

Gode råd til aktiverings legetøj til hvalpen mens den er alene?


Mariasmor
 Share

Recommended Posts

Hejsa :-)

 

Nu nærmer tiden sig hvor vores lille Chico (på nu 3½ måned og knap 15 kg.... ikke helt så lille længere ;-)) skal til at være alene hjemme mens vi er på arbejde. Jeg mangler i den forbindelse gode råd til aktiverings legetøj han kan få lidt tid til at gå med. Han har en bold, der kan fyldes med godbidder, men han har endnu ikke fanget fidusen... Vi har forsøgt os med ½ liters flasker med godbidder - heller ikke der er det lykkedes ham at forstå konceptet. Jeg overvejer at investere i en Kong men er i tvivl om størrelsen - de fås jo i alt fra small til X-large... Hvad kan anbefales til golden retriever hvalp, der ikke - endnu? - tygger sit legetøj i stykker?

 

Og er der andre gode råd til alene-aktiverings legetøj, hvis han vågner mens vi er væk?

 

Og så opfølgning på vores mave-bøvl, så har vi haft nogle gode uger med super-mave og afføring, det har bare fungeret :banan: Desværre må han ha' spist noget ubevogtet i går, eller fået for mange pølse-/skinkegodbidder til træningen i går (mnjae -det har han også fået i de forløbne uger uden problemer :hmm:) i hvert fald har han nu igen tynd mave og oftere afføring. Nu kender jeg dog 'kuren', der er kogt ris, og han har fået de første doser zoo-lac, så mon ikke det hurtigt retter sig igen.

 

Mange hilsner fra Mette og Chico

Link til indlæg
Del på andre sites

Umidelbart bør hunden sove når i ikke er hjemme, så et godt ben eller en kong fyldt med noget godt og frosset er hvad jeg ville vælge, foderbolde kan godt give nogen hunde let stress hvis de styrter rundt med dem ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...