Gæst KB4220-Molly Skrevet Juli 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2013 Halløjsa alle i dejlige hunde mennesker Tænkte på om der var nogen af jer, der vidste noget om det at have hund i "reklame branchen". ? Der må jo være nogle hunde, som bliver fotograferet til alle de ting, og kunne være rart at vide hvordan det forgår :klap: Forsøgte at søge rundt på nettet. Men det jeg fandt ud af, var at alle var lukket ? Så nåede ikke længere Så er der nogen, med viden. Gerne hjemmesider. evt hunde modelbureau Del gerne :5up::5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juli 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2013 Det eneste deciderede modelbureau jeg kender er monster models.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juli 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2013 Jeg er flere gange blevet kontaktet via min hjemmeside (er opdrætter) og jeg ved at specialklubberne osse kontaktes når det er en specifik race der ønskes. Ofte er billederne i diverse annoncer købt på istock og lignende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juli 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2013 Jeg tror, dem der skal bruge hunde kontakter DKK, for at hører hvad der evt bor i nærheden af de ønskede racer . Jeg har selv været kontakter for hvalpefoto og det blev så gjort herhjemme. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst KB4220-Molly Besvaret Juli 6, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2013 Det eneste deciderede modelbureau jeg kender er monster models.. Har du evt et link dertil ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts