Hop til indhold

snak alt om hunne og problemmer og råd


jannie28
 Share

Recommended Posts

vi har en Cavalier King Charles Spaniel det et er god nok en meget dejlig Race.

for man skal ik være bange for om den nu også kan med børn og andre hunde så som stor og små hunde.:lol:

men holdfast hvor kan den snorke sådan en lille hund. hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du fået undersøgt ganen?

 

Læs evt. denne tråd - med meget tragisk udgang: http://www.hunde-forum.dk/cavalier-king-charles/36911-traekker-torsk-i-land.html

vi var ved dyrlægen i går for at hende foder. vi spurgte om det med snorken han sag han kan operer for det men han vil ik gør det hvis det ik siganer den i dagligdagen.

Link til indlæg
Del på andre sites

altså jeg vil mene at du ikke bare kan sige "for man skal ik være bange for om den nu også kan med børn og andre hunde så som stor og små hunde."

for hvis ikke du har lært ham det fra starten, så kan du ikke regne med at han bare kan det.

cavalier er generelt en race der kan men børn og andre hunde, men hvis det er fremmed for dem, så skal man ikke regne med at de bryder sig om det.

Link til indlæg
Del på andre sites

altså jeg vil mene at du ikke bare kan sige "for man skal ik være bange for om den nu også kan med børn og andre hunde så som stor og små hunde."

for hvis ikke du har lært ham det fra starten, så kan du ikke regne med at han bare kan det.

cavalier er generelt en race der kan men børn og andre hunde, men hvis det er fremmed for dem, så skal man ikke regne med at de bryder sig om det.

ja okay men man siger bar at den Race har nemer ved det. vores kan

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bager hundekiks af fedt, suppe og kartoffelmel.

Silke er allergiker og tåler kun gris og kartoffel.

 

Så fedtet er svinefedt, og suppen er kogt på svineben eller kød. Eller svinehjerte.

 

Al hjemmelavet suppe og fedt kan bruges hvis hunden ikke har allergi. Og der ikke er tilsat salt eller underlige ting.

 

Opskriften:

ca. 1 dl smeltet og lidt afkølet fedt.

ca. 1 dl suppe.

De to ting røres godt sammen. Blandingen må ikke være mere en lige lunken.

Og så blander man kartoffelmel i, lidt af gangen til dejens konsistens er blød og ikke klæber. Og den kan rulles ud mellem 2 lag bagepapir.

Vend dejen tit ved udrulning.

Og drys med kartoffelmel på begge sider ved vending.

 

Når man har fået rullet dejen tyndt ud, så skærer man den i firkanter. Prikker huller med en gaffel.. og bager ved ca. 170 grader til kiksene begynder at få farve. Ca. 10-15 minutter, --efter hvordan ovnen er.

 

Kiksene bruger jeg til "madder" til Silke. En rask hund kan jo få ost på, eller fiskepålæg eller hvad den nu kan lide og tåle.

 

Silke får sine kiks smurt med svinefedt og skiver af svinekotelet når jeg spiser frokost..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...