Hop til indhold

Vores lille guldklump!

Gæst AnetteDamgaard
 Share

Recommended Posts

Gæst AnetteDamgaard

Det her er vores lille guldklump, han er af racen coton de tulear / Bomulds hund, han er lige nu 5 måneder gammel, vi fik ham som 3 måneder gammel og han er simpelheden en hjerteknuser! :lun:

Han elsker gåtur, lege med sit legetøj og elsker opmærksomhed og ligge under vores senge og tage en lur!

Vores lille basse!

På det første billede er den første gang han har været til hundefrisør, vi vil gerne holde ham korthåret, da vi synes det er pænest.

På billede nummer to er en af de første dage vi fik ham.

Ellers er resten af billederne hygge billeder! :oops::slem::genert:

DSC02266.jpg

D.jpg

DSC02343.jpg

DSC02303.jpg

DSC02353.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Da vi skulle bestemme race (fik hund sidste år i juli) havde jeg en Cotton i tankerne. Både fordi jeg gerne ville have en mindre hund og fordi jeg er dagplejer (allergi).

Men vi endte med en Golden Retriever. Håber stadig på en Cotton som 2. hund. Men er usikker på om den matcher en Golden.

Hold da fast hvor han er fin på det 1. billede.

Link til indlæg
Del på andre sites

Da vi skulle bestemme race (fik hund sidste år i juli) havde jeg en Cotton i tankerne. Både fordi jeg gerne ville have en mindre hund og fordi jeg er dagplejer (allergi).

Men vi endte med en Golden Retriever. Håber stadig på en Cotton som 2. hund. Men er usikker på om den matcher en Golden.

Altså nu har jeg en cavalier og ikke en coton, men deres sind minder meget om hinanden, hende og mine forældres golden er bare de bedste legekammerater :D Så det skulle nu sagtens kunne lade sig gøre :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst AnetteDamgaard

Niki har en legekammarat der er labrador så tror ikke det er noget problem ;) Og mange tak! Billede 1 er den første gang han var til hundefrisør! Han var så flot! :-) Var desværre en kort fornøjelse, et par timer efter løb han rundt i mudderet i haven!

Link til indlæg
Del på andre sites