Hop til indhold

råd om legetøj ved udstilling


Gæst ziggys mor
 Share

Recommended Posts

Gæst Janni privat
Jamen ses vi - jeg skal smage sådan en jysk udstillingskage :mums:

Du skal bare liiige sørge for at skrive det her inde når det er tid ;-)

Det er bare i orden :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ziggys mor

Janni hun hedder Gitte og har netesminde. Hun skal selv have en hvalp udstillet, så det skal nok blive en sjov konkurrence. Det kunne jo være lidt sjovt, at få et bedre resultat end hende. Hi hi.

Nu gik det så godt til skuet, så kan vist næsten kun blive skuffet.

Men jeg må bage en kage og tage med, så er der trøste spisning, eller vinder kage;-). Er sikker på det bliver top hyggeligt, kan det andet, med en hel dag, hvor alt handler om hunde!!

Link til indlæg
Del på andre sites

du må medbringe alle de pivedyr & godbidder du vil , bare det ikke generer andre , det eneste der er strengt FOBUDT er dobbelt handling - dvs at en anden person står udenfor ringen og fks har noget legetøj / siger lyde el lign for at DIN hund skal vise sig bedre i ringen, Jeg har prøvet at have bla et lille pivedyr i hånden - men måtte opgive det - for Tot hoppede som en kænguru når han hørte det - så nu nøjes vi med mundlyde.Har lige fået en mail fra opdrætter - Ollies bror blev BIS på et skue - glæder mig til lidt familiekonkurence på de næste udstillinger - da vi var på Bakkeskue var Ollie eneste Airedale........

Link til indlæg
Del på andre sites

Janni hun hedder Gitte og har netesminde. Hun skal selv have en hvalp udstillet, så det skal nok blive en sjov konkurrence. Det kunne jo være lidt sjovt, at få et bedre resultat end hende. Hi hi.

Nu gik det så godt til skuet, så kan vist næsten kun blive skuffet.

Men jeg må bage en kage og tage med, så er der trøste spisning, eller vinder kage;-). Er sikker på det bliver top hyggeligt, kan det andet, med en hel dag, hvor alt handler om hunde!!

Held og lykke med første udstilling :-D

Jeg har også debut i Vejen med Lulu. Jeg har udstillet mine andre hunde en smule, men aldrig Lulu - så vi starter da lige ud med en kæmpe specialudstilling :mrgreen: Heldigvis er opdrætter med til at hjælpe.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst ziggys mor

Det gik okay. Hun fik sl og en 2 plads ud af 3. Hun skulle have haft 1 pladsen, men det mente dommeren ikke. Det eneste kritik hun havde var, at hun kikkede for meget op på mig når vi gik.

 

Hvordan gik det med dig??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Det gik okay. Hun fik sl og en 2 plads ud af 3. Hun skulle have haft 1 pladsen, men det mente dommeren ikke. Det eneste kritik hun havde var, at hun kikkede for meget op på mig når vi gik.

 

Hvordan gik det med dig??

Hvem havde I ? Kitty Sjong?

 

Det gik så godt så godt... De tre dage nappede jeg (eller hundene) 5 certer, 3 bim og 2 bir, 3 bedste veteran, 3 bedste hvalp og 1 bedste baby.. Og 2 gange bedste avlsgruppe i main ring..ok ok der var så hellere ikke andre idioter som mig der havde meldt nok hunde til at kunne lave en avlsgruppe :mrgreen:

Min gamle veteran slog 2 af dagene championhannerne :slem:

 

Næste gang vinder du helt sikkert :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ziggys mor

Ja det var hende, hun er vist ret speciel kunne jeg forstå.

Hold da helt op!! Var det dig der havde 14 hunde tilmeldt??

 

Næste gang er det skue vejen. Også forhåbentlig udstilling i Herning. Men der ryger hun op som junior, så der bliver konkurrencen nok højere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Ja det var hende, hun er vist ret speciel kunne jeg forstå.

Hold da helt op!! Var det dig der havde 14 hunde tilmeldt??

 

Næste gang er det skue vejen. Også forhåbentlig udstilling i Herning. Men der ryger hun op som junior, så der bliver konkurrencen nok højere.

Ja 14 hunde alle 3 dage :roll: var det rygtedes helt ned til Havanaiserne? om den skøre løvedame :mrgreen: Jeg melder altid rigelig til, også når vi er alene om budet..Ellers ser dommerne altid de samme 2 hunde, og sætter standarden efter det.. Jeg kan godt lide dommerne ser en variation, og efterhånden ved de også at jeg gerne gør dem opmærksom på hvilke fejl de har..altså mine hunde, ikke dommerne :slem: eg udstiller jo også de chokoladefarvede, selvom det er op ad bakke..

 

Kitty Sjong..Jo hun er speciel, men meget meget sød..Og hun tænker altid på hundene "lad være med at kvæle din hund med den stramme snor", "hvorfor har den så lange negle" osv.. Og hun er sød ved hundene... Jeg elsker Kitty Sjong en lille smule selvom hun ikke så godt kan lide at det er de samme folk der altid vinder og så sætter en anden forrest :mrgreen: men det er ok

 

Der er også skue i august og september..Sæby og Frederikshavn.. Udstilling i Varde? udstilling i Herlufmagle og MIddelfart?

Ja juniorklasse er nok lidt sværere, også fordi spændet er 9 måneder i den klasse..Der er enorm forskel på udsviklingen på en hund på 9 mdr og en på 18 mdr

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ziggys mor

Ja ja det fik jeg da at vide. Var det 24 hunde i havde med?? Det er godt nok vildt. Men dybt respekt for det;-)

 

Følte lidt hun valgte den anden, fordi hun kendte hende. Men hun har jo syntes bedre om den.

Også er det op af bakke med en sort havaneis fandt jeg ud af.

 

Desværre er pengene ikke så store, så må prioritere. Selv om jeg gerne vil dem alle sammen.

 

Ja men vi bliver ved, indtil vi ikke gider mere, kunne vildt godt tænke mig, at gøre hende til champion;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Ja ja det fik jeg da at vide. Var det 24 hunde i havde med?? Det er godt nok vildt. Men dybt respekt for det;-)

 

Følte lidt hun valgte den anden, fordi hun kendte hende. Men hun har jo syntes bedre om den.

Også er det op af bakke med en sort havaneis fandt jeg ud af.

 

Desværre er pengene ikke så store, så må prioritere. Selv om jeg gerne vil dem alle sammen.

 

Ja men vi bliver ved, indtil vi ikke gider mere, kunne vildt godt tænke mig, at gøre hende til champion;-)

Ja 24 i vores lille bitte mikrocampingvogn..Og det var det sted på hele campingpladsen hvor der var mindst larm.. Pånær lige da den tibetanske-skidespræller flippede ud... Havde jeg vidst sådan en skreg så meget (og var så hidsig) så havde jeg aldrig fået en..og da den (eller Lucky måske) vendte sig og bed mig i mavedellen, så skreg jeg og det var ikke kønne ord jeg skreg :evil:

Og du kan ligeså godt vænne dig til med det samme at alle (hunde)folk sladrer om alle..Også selvom de ikke har 24 hunde med og tilmeldt de 14... :mrgreen:

 

Du kan godt bilde mig ind at det er op ad bakke med en sort også..Man kan jo ikke så godt se øjnene og udtrykket som på en lys

 

Jeg elsker udstillingerne..kagerne, at gøre hundene klar, kagerne, stressen mens hundene skal i ringen og kagerne..Jeg hader at gå i ringen, men nævnte jeg at jeg elsker kagerne :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ziggys mor

Åhh jo det har jeg opdaget, tror aldrig jeg har fået så mange informationer om mennesker, jeg ingen idé har om, hvem er. Men hold da op det var hyggeligt alligevel.

Jeg elsker suset inden man skal i ringen og det er okay at være der inde, det går bare så stærkt.

 

Og uhm ja havde bagt en drømmeland, den faldt i god jord.

 

Det er også sjovt at se alle de forskellige sjove mennesker der er med.

 

Vildt du har så mange hunde, håber i har god plads hjemme. Jeg må jo have set dig der nede, så store ring lørdag. Der må du jo have været med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Åhh jo det har jeg opdaget, tror aldrig jeg har fået så mange informationer om mennesker, jeg ingen idé har om, hvem er. Men hold da op det var hyggeligt alligevel.

Jeg elsker suset inden man skal i ringen og det er okay at være der inde, det går bare så stærkt.

 

Og uhm ja havde bagt en drømmeland, den faldt i god jord.

 

Det er også sjovt at se alle de forskellige sjove mennesker der er med.

 

Vildt du har så mange hunde, håber i har god plads hjemme. Jeg må jo have set dig der nede, så store ring lørdag. Der må du jo have været med.

Vi har masser af plads :mrgreen: Og hundene fungerer godt sammen så man kan sagtens have dem med..De ligger jo alligevel i sengene og sover...

Lørdag..bum bum var jeg i ringen der..Ja måske med avlsklassen... Men du har med garanti set min datter som handler hundene.. Rød jakke og nederdel, lang fletning, altid smilende og meget professionel...

Og du må hvertfald have set alle hundene, for det var så varmt at jeg ikke turde lade de 10 som ikke skulle udstilles blive i campingvognen, så de var også med på pladsen.. Og de gamle går løs :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...