Besvaret Juli 6, 201312 år comment_1202651 Pyh der er sket meget siden jeg sidst har været her. Desværre er vi kommet af med Nova, da vi akut blev nødt til at flytte i en lille lejlighed og derfor ikke kunne tilbyde hende hvad hun havde brug for Heldigvis har hun fået en ny familie, i Vordingborg, hvor hun stortrives og jeg kan få lov at følge lidt med på facebook. Dog er der allerede flyttet en lille ny ind. Bono er blevet far til 7 små pk hvalpe, og vi blev nødt til at købe den ene! Hun hedder Kara og har boet her i lidt over en uge. Ikke nok med det, så bliver familien endnu større til november, hvor vi venter os, en lille pige <3 Pt. bor vi i en lille lejlighed, men venter på at overtage min mors hus. En lille opdatering her fra, og regner stærkt med at være noget mere på, da jeg er sygemeldt. Rapporter
Besvaret Juli 6, 201312 år comment_1202658 Hej og velkommen tilbage Ked af at høre, at I måtte af med Nova, men godt, at I kan følge hende på face. Og så et stort tillykke med den nye hvalp og den kommende familieforøgelse .. og så er det altså strengt forbudt, ikke at poste billeder af den nye hvalp Rapporter
Besvaret Juli 6, 201312 år comment_1202661 Velkommen tilbage:-D Og tillykke med den lille ny og den lille i maven:-D Rapporter
Besvaret Juli 6, 201312 år comment_1202677 Velkommen tilbage Runa. Vidste jo det med jeres nye hvalp fra FB. Hjertelig tillykke med jeres kommende familieforøgelse Gitte Rapporter
Besvaret Juli 6, 201312 år Forfatter comment_1202920 Mange tak. Ja, det var en træls beslutning at skulle af med Nova, men hun har det meget bedre ved sin nye familie, så derfor er jeg glad for at vi tog den beslutning. Jeg lover at der nok skal komme billeder af Kara. Hvordan opretter jeg et album? Rapporter
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.