Gæst berith Skrevet Juli 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2013 Jeg har brug for en rigtig dygtig kiropraktor - osteopat til at tjekke min golden dreng igennem - gerne i Roskilde området eller inden for en rimelig afstand fra Roskilde.. Nogen der kan anbefale nogen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 7, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2013 Godt nok ikke Roskilde, men tæt-ish på: www.charlottefrigast.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret Juli 7, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2013 Kan også kun anbefale Charlotte... Hun er af årsagerne til at min lille prinsesse er fit for fight igen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret Juli 7, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2013 Jeg han også kun anbefale Charlotte Frigast. Hun behandler også hos Havdrup Dyreklinik. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juli 7, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2013 Solrød Strand - Vibeke Sødring Elbrønd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst berith Besvaret Juli 8, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2013 Jeg har fået en til hos Charlotte Frigast - takker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts