Hop til indhold

Hundeskoler i kbh


qqkanin
 Share

Recommended Posts

Jeg vil gerne starte på hvalpetræning med min kommende hvalp og dermed søger efter en god hundeskole. Er der nogle, som kan anbefale en skole tæt på østerbro, gerne med et hvalpehold på lør eller søn.

 

På forhånd tak!

Link til indlæg
Del på andre sites

#2 :mrgreen: Det er dejlig tæt på! Tak for det. Starter man med en teori aften eller starter man med træning direkte i uge 33? Kommer der flere hvalpehold senere? Er der gebyr for at melde sig ind?

 

Det starter direkte op i uge 33. Jeg vil tro, at der kommer flere hvalpehold senere, men jeg kan ikke sige hvornår, måske først til næste år. Jeg kan dog forestille mig, at der evt. kommer et fortsætterhold til dette hold umiddelbart i forlængelse af det. Der er ikke et gebyr for at melde sig ind, kun selve holdprisen. :-) Det er Tweesa herindefra, der er instruktør på holdet, så send evt. en PB til hende, hvis du har spørgsmål.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
#5,6 Tak for svarene. Solrød er måske lidt langt væk fra kbh. Jeg leder efter en skole, hvor træningstider passer med mit arbejde. Så foreløbigt holder jeg mest øje med Hundeklubben Lyngby. De har nok et hvalpehold på lør.

 

Kan ikke lige hjælpe med hvalpehold, der hvor vi går er alt optaget .....men bare et tip; hvis du vil svare og have citatet med kan du trykke på ikonet "taleboble med " besvar med citat" og hvis du vil svare flere bruger du ikonet til højre for :mrgreen:

 

Nåååh ja, og velkommen til :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan ikke lige hjælpe med hvalpehold, der hvor vi går er alt optaget .....men bare et tip; hvis du vil svare og have citatet med kan du trykke på ikonet "taleboble med " besvar med citat" og hvis du vil svare flere bruger du ikonet til højre for :mrgreen:

 

Nåååh ja, og velkommen til :vinken:

 

Tak tak ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg går i HKL og er glad for det. Jeg har dog ikke gået på hvalpehold der. Instruktørerne er søde excentriske hundemennesker ;-)

 

Klikkerklog (uddannet instruktør fra Hund og træning) starter vidst også hold om lidt. Jeg har selv fulgt hendes klikker-basis hold da Nala blev 6 mdr (har ikke gået på hvalpehold). De træner i Holte/Vedbæk jo mindre det er ændret.

 

Begge steder vil jeg gerne anbefale :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg går i HKL og er glad for det. Jeg har dog ikke gået på hvalpehold der. Instruktørerne er søde excentriske hundemennesker ;-)

 

Klikkerklog (uddannet instruktør fra Hund og træning) starter vidst også hold om lidt. Jeg har selv fulgt hendes klikker-basis hold da Nala blev 6 mdr (har ikke gået på hvalpehold). De træner i Holte/Vedbæk jo mindre det er ændret.

 

Begge steder vil jeg gerne anbefale :-)

 

Endeligt en fra HKL!!! :-D Dejligt at høre, at instruktørerne er søde. Jeg har faktisk tænkt mig at spørge nogle om omgangstone er ok hos HKL.

 

Ved du om holdene plejer at være hurtigt booket op hos HKL og hvornår de plejer at åbne efter sommerferien? Har holdt øje med hjemmesiden, men der er ikke sket så meget.

 

Er det langt at gå fra stationen til træningspladsen hos HKL? Jeg har en 10 uger gammel hvalp og han kan ikke gå særligt langt ad gangen :-(

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...