Hop til indhold

TÆPPER – HUNDEMAD – HUNDEHALSBÅND – LEGETØJ SØGES TIL DE HJEMLØSES HUNDE

Gæst duurlang
 Share

Recommended Posts

Gæst duurlang

Til alle hundeejer.

Jeg hjælper en forening der hedder De Glade Ugler. Vi indsamler tæpper, hundemad, hundehalsbånd- og legetøj til de hjemløses hunde, som ikke må komme ind på herbergene, hvor deres ejer overnatter.

Enhund for en hjemløs er altid en stor del af deres liv og deres faste følgesvend, så derfor er det vigtigt også at tilgodese hunden, som desværre bliver overset i den hjælp der ellers ydes til hjemløse.

Så har du 1 enkelt eller flere ting du gerne vil give væk til hundene, så skal du være meget velkommen til at kontakt Tanja (mig) herinde eller på 26145891.

På forhånd tak for hjælpen :)

Redigeret af duurlang
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst duurlang

Egentlig ikke nej. Men Kbh/Roskilde/nordsjælland er der hvor jeg befinder mig. I jylland har vi nogle få steder, men jeg tænker det er begrænset hvor langt vi køre for eks en dåse hundemad :-). At sende med `modtager betaler`skal jeg lige have ok på fra foreningen, derfor har jeg ikke skrevet noget omkring dette. Jeg opdatere opslaget m geografi så snart jeg høre noget fra foreningen.

Link til indlæg
Del på andre sites