Gæst duurlang Skrevet Juli 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2013 (rettet) Til alle hundeejer. Jeg hjælper en forening der hedder De Glade Ugler. Vi indsamler tæpper, hundemad, hundehalsbånd- og legetøj til de hjemløses hunde, som ikke må komme ind på herbergene, hvor deres ejer overnatter. Enhund for en hjemløs er altid en stor del af deres liv og deres faste følgesvend, så derfor er det vigtigt også at tilgodese hunden, som desværre bliver overset i den hjælp der ellers ydes til hjemløse. Så har du 1 enkelt eller flere ting du gerne vil give væk til hundene, så skal du være meget velkommen til at kontakt Tanja (mig) herinde eller på 26145891. På forhånd tak for hjælpen Redigeret Juli 14, 2013 af duurlang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juli 14, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2013 Er der nogle geografiske begrænsninger? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst duurlang Besvaret Juli 14, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2013 Egentlig ikke nej. Men Kbh/Roskilde/nordsjælland er der hvor jeg befinder mig. I jylland har vi nogle få steder, men jeg tænker det er begrænset hvor langt vi køre for eks en dåse hundemad . At sende med `modtager betaler`skal jeg lige have ok på fra foreningen, derfor har jeg ikke skrevet noget omkring dette. Jeg opdatere opslaget m geografi så snart jeg høre noget fra foreningen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 14, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2013 Er der steder i jylland man kan aflevere? Vi har lidt dækkener, hundesnore, halsbånd og lidt foder vi gerne vil donere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts