Hop til indhold

Big bullies


pivpiv
 Share

Recommended Posts

Hvad er jeres erfarringer med dem?

 

Først var jeg vildt imponeret fordi de ringede pga en ting ved udsolgt og jeg fik noget med en anden smag.

 

Meeeeen da varen så kom sendte jeg en mail - hansbånd og liner var begge bestilt som lilla men de er langt fra samme farve. En mindre detalje, men alligevel.

 

De svarede aldrig. Er det normalt hos dem?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har kun gode erfaringer, billigt, god service at halsbånd og snor ikke er samme farve kan fx skyldtes at det ikke er samme mærke;) skriv evnt endnu en mail, måske er den ikke kommet frem, men husk at der let kan gå minimum 2 dage før du kan forvente svar, hvis firmaet fx er en fritids beskæftigelse kan indehaveren jo være på arbejde i dagtimerne;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Caligo

Jeg har bestilt derfra en del gange, og har kun gode erfaringer med dem :-) Men jeg har ikke haft behov for at kontakte dem, så jeg ved ikke hvordan deres kundeservice er på det område.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har kun gode erfaringer, billigt, god service at halsbånd og snor ikke er samme farve kan fx skyldtes at det ikke er samme mærke;) skriv evnt endnu en mail, måske er den ikke kommet frem, men husk at der let kan gå minimum 2 dage før du kan forvente svar, hvis firmaet fx er en fritids beskæftigelse kan indehaveren jo være på arbejde i dagtimerne;)

 

Der er nemlig gået et par uger.

Det er ikke for at være sur og tvær, men undrede mig bare en del for alt andet virkede helt kanon super :)

Det er nok bare uheld, jeg prøver at skrive igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har bestilt derfra en gang og der kom pakken men mit aktivitets-spil var ikke med, da det åbenbart var udsolgt. Det ville jeg gerne have vist noget før pakken kom. Også skulle de første sætte pengene retur fordi de havde trukket for det hele. Men det jo hvad der kan ske, ærgerligt, men menneskeligt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...