Louisen Skrevet Juli 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2013 Taikis hundemor har fået hvalpe igen, dog med en anden far. Jeg synes, at den ene hvalp ligner Taiki ret meget, bare i en lysere version. Hvis I nu sammenholder vedhæftede billede af Taiki fra han var 8 uger, med det nyeste billede af Kenta inde på opdrætters hjemmeside (jeg har ikke rettigheder over billeder og vil derfor ikke lægge dem direkte ind), kan I så se en lighed - trods aldersforskel på de to billeder? Eller er det bare mig? :blink: Kenta: Madonna 2013 - Kennel Misaiko (scroll lidt ned for at se enkeltbilleder) Taiki: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louisen Besvaret Juli 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2013 På dette link er der alderssvarende billeder af Taiki: Madonna 2. kuld - Kennel Misaiko Taiki var en del mere krøllet i ansigtet og ligner mere en sur muldvarp på sine hvalpebilleder hvor han holdes op, men jeg synes da at de har samme øjne og "mule". :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juli 23, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2013 Jeg synes det ligner alle sammen;) Men søde er de:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Juli 24, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2013 Taikis hundemor har fået hvalpe igen, dog med en anden far. Jeg synes, at den ene hvalp ligner Taiki ret meget, bare i en lysere version. Hvis I nu sammenholder vedhæftede billede af Taiki fra han var 8 uger, med det nyeste billede af Kenta inde på opdrætters hjemmeside (jeg har ikke rettigheder over billeder og vil derfor ikke lægge dem direkte ind), kan I så se en lighed - trods aldersforskel på de to billeder? Eller er det bare mig? :blink: Kenta: Madonna 2013 - Kennel Misaiko (scroll lidt ned for at se enkeltbilleder) Taiki: Ham der Taiki er godt nok en lækker mås, han ser skøn ud ville gerne møde sådan en race en dag, har aldrig mødt en og rørt ved en:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louisen Besvaret Juli 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2013 Ham der Taiki er godt nok en lækker mås, han ser skøn ud ville gerne møde sådan en race en dag, har aldrig mødt en og rørt ved en:lun: Det bliver heller ikke den dag, du møder Taiki, at du rører én - for han er meget racekarakteristisk ift. selektivisme og reserverethed. Du kan måske stjæle et kindnus, hvis du fodrer ham med lidt tørret pølse eller andet guf, du kan holde fast med den anden hånd så han bruger tid på at spise det. Til gengæld, så elsker han dig for evigt, hvis du først accepteres. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Eris Besvaret Juli 25, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2013 Shibababyer :hjerte: Suki gider heller ikke kælning som sådan. Men hun hopper gerne op i skødet på hvem som helst for at bide i deres håndled, hvad end det betyder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juli 26, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2013 Hvor er de bare super nuttede og wow! Den hvide hvalp er godt nok flot! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts