Hop til indhold

Har din hund en skuespiller i maven?


Gæst producerlog
 Share

Recommended Posts

Gæst producerlog

Kære alle søde hundeejere,

 

Mit navn er Cecilie Meiniche, jeg er producer på en musikvideo der skal laves til bandet Boho Dancer.

I den forbindelse skal der indgå en stor sort, lidt "farligt" udsende hund, gerne med blå eller sorte øjne.

 

Jeg ved ikke ret meget om hunde, eller om hundfora, og jeg håber ikke at jeg træder nogen over tæerne ved at lave dette indlæg.

 

Men hvis der er nogen derude som lige kender den rette race til videre eftersøgning, eller måske har en hund med en skuespiller i maven, så bliver alle henvendelser modtaget med kyshånd og stor taknemmelighed!

 

Vi indspiller d. 17 august i København, filmen er meget low-budget så der vil ikke være decideret løn, men selvfølgelig god stemning og forplejning på settet.

Filmen skal udgives i både England og Danmark, så der vil være en stor eksponering, til de medvirkende.

 

Nyd det gode vejr i dag,

 

Vh Cecilie Meiniche

Link til indlæg
Del på andre sites

Kære alle søde hundeejere,

 

Mit navn er Cecilie Meiniche, jeg er producer på en musikvideo der skal laves til bandet Boho Dancer.

I den forbindelse skal der indgå en stor sort, lidt "farligt" udsende hund, gerne med blå eller sorte øjne.

 

Jeg ved ikke ret meget om hunde, eller om hundfora, og jeg håber ikke at jeg træder nogen over tæerne ved at lave dette indlæg.

Det er da kun sjovt, at du skriver sådant et indlæg. Og de fleste hundeejere vil formentlig være udmærket tilfredse med forplejning og en kopi af filmen. Jeg har selv prøvet det, da min første airedale indspillede en reklamefilm. Jeg fik et eller andet beløb for det, men jeg var totalt ligeglad (kan ikke engang huske beløbets størrelse), så længe jeg bare fik en kopi. Og det fik jeg. Og ultrafin forplejning. :cool:

 

Men har du overvejet, at det er temmeligt vanskeligt at fotografere en sort hund(s ansigt)?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Du træder bestemt ikke nogen over tæerne, jeg har en sort labrador men han er lidt lille og ser bestemt ikke farlig ud - så håber der er nogen der har en du kan bruge... idéen lyder rigtig god :-)

og til Dina, sejt at du har haft en hund i reklamerne - hvad reklamerede han / hun for? ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

og til Dina, sejt at du har haft en hund i reklamerne - hvad reklamerede han / hun for? ;-)

Det var en reklamefilm for det svenske postvæsen (husk at sende juleposten i tide...eller noget) og det er længe siden - i 1998. Jeg fik en indædt respekt for skuespillere, der kunne holde til at indspille en hel film. Vores varede kun i to dage, men der var en spildtid, så jeg var ved at blive sindssyg. Men hunden hyggede sig gevaldigt og var den fødte skuespiller (læs: frikadelle). Han svansede rundt på settet blandt kamera- og lyd- & lysfolk, som om han aldrig havde bestilt andet. De talte alle med ham på engelsk, tysk, spansk, norsk og fransk. Han lod pænt, som om han forstod dem. Der var også en engelsk skuespiller med og han snakkede meget med min hund. Jeg tror også, at han kedede sig.

 

Efter indspilningen foreslog instruktøren, at vi indspillede endnu en lille film, der skulle optages i Portugal. Jeg sagde pænt nej tak. Det ville min tålmodighed slet, slet ikke holde til.

 

Men det var skægt de første timer. :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst producerlog

Hvor er i søde alle sammen! Fedt at nogle af jeg faktisk har haft hunde ude i film-verdenen :-D

 

Min mail er [email protected] og hvis man har nogle spørgsmål kan man bare skrive, eller ringe til mig på tlf. 26741422.

 

Har i nogle forslag til hunderacer, der kunne være gode og sjove at have med, så jeg evt. kan specificere min søgning lidt?

 

 

Cecilie

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst producerlog

Ja den er virkeligt smuk, og der er en del fantasy/ magiske elementer i videoen, så tror den vil være ret perfekt!

Præsenterer lige dem alle for instruktøren, så må vi se hvad han siger :)

Tusind tak for hjælpen!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...