Hop til indhold

Av min pote...


tantemaier
 Share

Recommended Posts

Stakkels Sille. Hun har gået nogle dage og nipset lidt i sin ene bagpote. Jeg har kigget, en veninde har kigget, men vi kunne ikke se noget. I går da jeg børstede tænder på hende, ville jeg lige kigge igen og der kunne jeg se der var lidt betændelse og noget der ligesom stak op. Jeg fandt kanyle, klohexidin, fodbad osv. frem. Så kiggede jeg igen og kunne faktisk få fat med neglene og hive det her ud

 

billeder 092a.jpg

 

HOLD da op :shock: Hun sagde ikke et kvæk...

 

billeder 101a.jpg

 

Sådan her så hullet ud. Jeg kunne trykke noget betændelse ud. Så rensede jeg i klohexidin og gav hende et forbad og til sidst skyllede jeg hullet i saltvand. Så sov hun på det og hun har haft ballonsko på på gåturen.

Hun virker ikke til at have ondt. Hun bider ikke i den, men det bekymre mig at det var så dybt. Det har allerede lukket sig, så jeg er jo bange for at der ligger betændelse dydt inde i det.

 

Nu vil jeg holde øje med hende, ellers må jeg lige snakke med dyrlægen i morgen.

billeder 103a.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Uf hvor godt, at du fik det ud:ae: jeg har faktisk næsten lige fisket en 1,5 cm splint ud fra under min datters fod. Den havde skjult sig og derfor siddet et par dage. Først da der kom det gullige betændelse og pressede blev det til at se og gøre noget ved. Jeg tror, at evt gulligt snask stopper, fordi fremmedlegemet nu er ude...var egentlig det, jeg ville frem til

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...