Besvaret August 4, 201312 år comment_1213764 Nu er der endnu et spørgsmål fra mig. Det gik så fint med luna. Vi var oppe på ti hele dage uden nogle former for uheld. MEN nu tisser hun inde Hvis de er alene hjemme, så når vi kommer ind af døren (om det er 10 min eller tre timer) så er der en varm tissetår - den slår vi hen som glæde, for hun kan godt tisse af glæde. MEN så går jeg ude i haven med hende, længe og der er hun sød til at tisse når hun skal. Efter nogen tid går luna ind (hun havde lige været ude og gå) og 10 min efter tissede hun i køkkenet Tidligere i dag sov hun 4 timer og vågnede for at tisse, hun løb ud og klarede det og ind og sov videre. Når hun tisser er det en ordenlig tår hver gang og hun drikker normalt, så sagde dr dyr at det ikke var blærebetændelse. Hvad søren skal vi gøre - er det en fase imens hun taber tænder eller gør vi noget forkert. Hun bliver selvfølgelig luftet når hun har sovet, spist og leget og hvis hun ellers viser tegn. Rapporter
Besvaret August 4, 201312 år comment_1213774 Uheld vil let kunne ske, man vil let kunne opleve at der kommer enkelte dag hvor hvalpen tilsyneladende har glemt renligheden totalt;) det betyder ikke noget bare fortsæt, de dage med uheld bliver færere med tiden;) Rapporter
Besvaret August 5, 201312 år comment_1213849 Jeg vi også sige bare fortsæt med træningen - uheld kan ske... min lille Zeus var helt renlig da han var 5 mdr hvor gammel er Luna nu ? Rapporter
Besvaret August 5, 201312 år Forfatter comment_1213852 Hun er 15 uger. Vi fortsætter også og nyder alle de gode dage, men de dage hvor hun så pludselig tisser inde tre gange på en dag, så tænker man..... hvad gjorde vi lige forkert Rapporter
Besvaret August 5, 201312 år comment_1213854 Jeg tror bestemt ikke i gør noget forkert årrhh 15 uger Rapporter
Besvaret August 5, 201312 år comment_1213865 Hun er 15 uger.Vi fortsætter også og nyder alle de gode dage, men de dage hvor hun så pludselig tisser inde tre gange på en dag, så tænker man..... hvad gjorde vi lige forkert Jeg kan sagtens følge dig, men nej i gør ikke noget forkert, det er helt almindeligt, Pjevs har lige haft en dag hvor alt tis foregik inde, hun gik lige ind udefra og tissede, øv men det var kun den ene dag;) nu siger hun til hver gang;) Rapporter
Besvaret August 6, 201312 år comment_1214340 Hun er 15 uger.Vi fortsætter også og nyder alle de gode dage, men de dage hvor hun så pludselig tisser inde tre gange på en dag, så tænker man..... hvad gjorde vi lige forkert Tror også det er helt normalt , sådanne dage har Ollie også haft - havde faktisk en forleden dag hvor der lige kom en sø indenfor. Rapporter
Besvaret August 6, 201312 år comment_1214510 Loui gør det samme hvis vi er lidt uopmærksomme. Det er helt normalt - bum Rapporter
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.