Hop til indhold

Ekstrem glæde


pivpiv
 Share

Recommended Posts

Jeg MÅ lige dele dette med jer.

Herhjemme er møblerne kun for dem med 2 ben og det øver vi kraftigt med Luna.

Sofaen frister hende virkelig, men kun når vi sidder her, så kommer hun pludselig med et rejehop og landet helt oppe i hovedet på mig.

Min mand har sagt at jeg skal hæve stemmen og skælde mere ud når hun gør det - fik ikke sagt nej i aftes da hun gjorde det for hun ramte mig i ansigtet og jeg ømmede mig i stedet imens jeg løftede hende ned.

Det er tydeligt at hun gør det når hun er vildt glad og bare vil nusse.

Sengen må hun sætte forpoterne op i.... ellers kan hun ikke nå mig og vække mig når hun skal ud og det har hun forstået og gør det gerne. Hun piver ikke når hun vil ud, men stiller sig op af sengen og puffer til mig.

Nu er ferien jo ovre og hun er ved at have lært lyden af mobilen når den vækker hr mand og hun bliver bare SÅ glad.

I morges blev hun så så ekstremt glad at da mobilen bimlede sprang hun op på maven af min mand og var bare så fjollet overgearet glad, det så bare så sjovt ud.

 

Da han så endelig havde fået hende løftet ned måtte jeg skraldgrinende minde ham på at han da egentlig heller ikke fik sagt nej eller ned ;)

 

Hun er bare SÅ sød når hun er så vildt glad og bare trænger til nus:hjerte::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

:lun: Akkurat som at høre Zeus :-) Han bliver så glad når mobilen ringer når vi skal op kl. 0445 til hver dag - at han hopper op på maven af os, det har han altid gjort og gør det stadigvæk nu 28 kg tung og 1 år gammel ;-)

Her de sidste par morgener har han hoppet op på min mave og lagt hovedet ind til min hals for at blive nusset inden vi skal op - det er da sødt :-)

Søde Luna må vi snart se billeder af hende igen ?

Kan lige fortælle at i weekenderne - hvor uret så ikke ringer, da vil han meget gerne op samme tid (kl. 0445) men det synes hr og fru ikke at vi skal - så man skal ligge sig igen - helst til kl. 6 så står jeg op da jeg så ved han skal ud og lave sine ting :-)

Men hvis vi så ikke liiiiiiiiiiiige står op så kan han komme med min mands sure sokker og smide lige i hovedet på mig, eller hente et tungt gummikødben og placere lige i panden på mig - tja så er man jo vågen :-) de er søde de hunde!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
Jeg har ikke lige nogle nye mobil billeder og mine alm billeder fra kameraet er vist alt for store.

Men har da smidt lidt forskellige billeder i flere tråde.

[ATTACH=CONFIG]111585[/ATTACH]Det her er 14 dage gammelt :)

 

 

Nåhh hun er sød ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

sikke da en lækkermås :lun:

 

Loui må gerne komme i både sofaer og senge men sover enten i kurv eller bur.

 

forhåbentlig fatter hun så snart konceptet weekend = at sove længere end til 0530 :-D

 

Maggie var 1½ før hun opdagede glæderne ved at sove længe.

En weekend på 2 dage var for kort til at lære hende det, men da vi nåede til min sommerferie sidste år, røg hun i armlås under dynen, når hun vågnede for tidligt.

Efter 1½ uge kunne hun sove længe - og gør det stadig, når der er chance for det.

 

"Længe" er så omkring 8-tiden for hende. Hvilket jo også er noget længere end kl. 5:15, hvor vækkeuret normalt ringer

Link til indlæg
Del på andre sites

Intet er da hyggeligere, end at putte på sofaen eller i sengen med de dejlige pelsbamser! Da vi tog min svigermors hund i pleje for 2 år siden, var jeg også helt sikker på, at han i hvert fald ikke skulle i sengen eller sofaen. Så havde jeg en meget hård periode psykisk og han blev min store trøst, når han kom kravlende op i sengen for at trøste mig og fra da af, har han sovet i sengen i vores fodende. Om morgenen kommer han op og vil ligge imellem manden og mig og siden vi fik vores Chewie for knapt 1 år siden - som ligger i ske med mig, indtil det bliver for varmt, er morgen- og aftenhyggetiden i sengen helt uundværlig for alle. Lige nu ligger min lille frækkert og varmer mine fødder her i sofaen og den gamle hund, ligger med næsen begravet under min arm og snorker :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Maggie var 1½ før hun opdagede glæderne ved at sove længe.

En weekend på 2 dage var for kort til at lære hende det, men da vi nåede til min sommerferie sidste år, røg hun i armlås under dynen, når hun vågnede for tidligt.

Efter 1½ uge kunne hun sove længe - og gør det stadig, når der er chance for det.

 

"Længe" er så omkring 8-tiden for hende. Hvilket jo også er noget længere end kl. 5:15, hvor vækkeuret normalt ringer

 

tror både arm- og benlås skal i brug til loppen - HELE kroppen bevæger sig samtidig så tidligt på dagen :-)

 

udbyder du "sove længe kurser" på matriklen?:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøj, hvor er hun sød. Mine fingre klør helt for at nusse hende:slem: Jeg kan godt forstå, at du MÅTTE fortælle det.

Bruno har det også med at hoppe op i sengen og videre op på vores mave, og så skal hele vores ansigt "vaskes", og så kan vi godt stå på. Vi skal ikke ligge der og "fise den af" (ha-ha). Vi havde også de allerbedste intentioner om, at han ABSOLUT IKKE skulle sove i sengen - men det gik bare ikke. Han ligger dog altid i fodenden, hvis han ligger i sengen, men det bliver som regel for varmt for ham, så han kravler ned på gulvet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
Nøj, hvor er hun sød. Mine fingre klør helt for at nusse hende:slem: Jeg kan godt forstå, at du MÅTTE fortælle det.

Bruno har det også med at hoppe op i sengen og videre op på vores mave, og så skal hele vores ansigt "vaskes", og så kan vi godt stå på. Vi skal ikke ligge der og "fise den af" (ha-ha). Vi havde også de allerbedste intentioner om, at han ABSOLUT IKKE skulle sove i sengen - men det gik bare ikke. Han ligger dog altid i fodenden, hvis han ligger i sengen, men det bliver som regel for varmt for ham, så han kravler ned på gulvet.

ja hun er kær det var også derfor jeg lige måtte spørge til et billede mere. Lige til at kramme ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...