Hop til indhold

Royal Canin udstillingstelt


Carina
 Share

Recommended Posts

aner ikke hvad nyprisen er - vel omkring det samme som de andre af typen... dvs. omkring de 1000 vil jeg tro. Det er 3x3 meter med letvægtsstænger. men som nævnt. ikke så handy som paraplyteltene fra dkk eller eukanuba. tilgengæld kan du købe det for 150 kr hvis jeg finder det - så kan du jo bare smide det ud hvis du bliver for træt af det :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Carina,

 

Øv bøv, manden har haft lånt det ud og det overlevede desværre ikke... Så jeg kan ikke tilbyde dig det til en slik. Hvis du skal købe fra ny vil jeg dog på ingen måder anbefale det. Så hellere give lidt mere og få et DKK eller et af de andre "paraply"telte, som du selv kan hive op og ned på 2 minutter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt okay :) Jeg vil også have DKK's eller **********'s, jeg blev bare lige tilbudt et RC, derfor ville jeg lige undersøge det nærmere, og så bare have haft det til at starte med. :) Men hun vil have 1500 for det - så vil jeg dog hellere give 200 mere og få DKK's. :)

 

Hvilket har du nu?

 

Jeg har Eukanubas det lille på 2x2 meter. Det er rigeligt til mig og jeg kan godt lide at det ikke er så stort... jeg har jo kun 2 små hunde og mig selv. Jeg har dog ofte en træningskammerat og hendes 2 hunde derinde også - uden problemer. Det kan dog ikke som sådan købes online, men skal bestilles direkte hos forhandleren: Eldorado

 

Mener det kostede 1500 + forsendelse, men tror det er den bedste investering jeg har lavet! Elsker det! Og det tager jo 2 min at sætte op og tage ned alene

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du ikke noget imod at have nogen til at sidde hos dig?

 

Det er der egentlig mange der gør. Men tænker bare om nogle måske syntes det var en smule træls at have en siddende?

Jeg sidder selv hos en af mine trænere indtil jeg finder et selv, og det fungerer super. Én gang har det regnet helt vildt, da var det knapt så godt, da hans telt rent ud sagt er et skod-telt når det regner. Man skal sidde helt op af bagvæggen for ikke at blive våd, og det er altså besværligt, når ens ting heller ikke gerne skulle blive våde. :roll: Men sådan er det ikke i et dkk-telt, derfor vil jeg gerne have sådan et. (Jeg sad i begge telte på samme dag, med lige meget regn. Syntes virkelig min træners er... :evil: Men nå, ikke noget at gøre ved :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, hvordan er kvaliteten? Hvor stort er det? Og hvor længe har du haft det?

 

Mit??

Det er 2½x2½ meter og fin plads til to hunde og to mennesker.

Det er noget lettere end DKK-teltet.

 

billigt udstillingstelt, telt, hundetelt, udstillingstelt, udstilling, hundeudstilling, Popuptelt, easy up telt, DKK telt, billigt

Mit er så gråt

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du ikke noget imod at have nogen til at sidde hos dig?

 

Det er der egentlig mange der gør. Men tænker bare om nogle måske syntes det var en smule træls at have en siddende?

Jeg sidder selv hos en af mine trænere indtil jeg finder et selv, og det fungerer super. Én gang har det regnet helt vildt, da var det knapt så godt, da hans telt rent ud sagt er et skod-telt når det regner. Man skal sidde helt op af bagvæggen for ikke at blive våd, og det er altså besværligt, når ens ting heller ikke gerne skulle blive våde. :roll: Men sådan er det ikke i et dkk-telt, derfor vil jeg gerne have sådan et. (Jeg sad i begge telte på samme dag, med lige meget regn. Syntes virkelig min træners er... :evil: Men nå, ikke noget at gøre ved :)

 

Næh, vi deler altid - hun har ikke noget telt... Det synes jeg ikke er problematisk. Hvis vi kun har været få afsted, så har jeg også af og til fået plads i andres telt. Og til et stævne i regnvejr har jeg også inviteret en "fremmed" ind med hund og bur og stol og hele pivtøjet fordi jeg synes det var synd hun skulle blive våd :-)

 

Nu er vi altid mange afsted fra samme træningsted, så selvom nogle ikke har telte er der altid plads til alle, men det er da rart at have sit eget....

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi var 5 i mit DKK telt i Horsens i weekenden. Der er altid plads til en til.

Vi har haft et Royal Canin og efterfølgende et af de røde DKK telte. Det er dog nødvendig at være 2 til at sætte dette op, men dejligt rummeligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Vi var 5 i mit DKK telt i Horsens i weekenden. Der er altid plads til en til.

Vi har haft et Royal Canin og efterfølgende et af de røde DKK telte. Det er dog nødvendig at være 2 til at sætte dette op, men dejligt rummeligt.

2 til DKK teltet? .. Det har jeg, og jeg (eller Isabella) slår det op alene. Det tager ca 2 minutter plus tiden til at slå pløkker i :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Mit??

Det er 2½x2½ meter og fin plads til to hunde og to mennesker.

Det er noget lettere end DKK-teltet.

 

billigt udstillingstelt, telt, hundetelt, udstillingstelt, udstilling, hundeudstilling, Popuptelt, easy up telt, DKK telt, billigt

Mit er så gråt

 

 

Overvejer det lige lidt nu.. Men er kvaliteten god? Og holder det i dårligt vejr?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...