Hop til indhold

Den der tissemand..


fubar
 Share

Recommended Posts

Nu vi er igang med at berøre de sarte områder - så synes jeg at frit udsyn til r*vhullet er værre (især hunde med højt sat hale og kort hår) :shock:

 

 

Begge vores hunde har højt satte haler, men heldigvis behåret mås :lol: Det jeg synes er det klammeste er korthåret hundes numsehuller :lol: Når de sådan... popper ud agtigt, det ligner de render rundt og skal skide hele tiden :lol: Jeg kan slet ikke forstå folk gider at se på det :lol::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Luddes ser vi yderst sjældent - tror at det er sket 2 gange på 2½ år. Chewies kan man til gengæld "nyde" synet af hver eneste dag, sammen med store dingle-boller, der knapt er dækket af pels og et meget frimodigt rumpehul - der ser vildt sjovt ud, når han gør - jeg lægger nu sjældent mærke til det mere og synes jo at det er helt naturligt, for sådan en glad lille teenage-hund :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da en hyggelig tråd det her :lol:

 

Jeg er også en af dem der er glad for at have en langhåret hund. Jeg ser meget sjældent Lupos "udstyr", da det er gemt godt væk bag en masse hvid pels. Det gælder både tisser, boller og røvhul - og jeg er egentlig meget glad for at jeg ikke skal se på det regelmæssigt :mrgreen: Jeg tjekker selvfølgelig en gang imellem at tingene ser normale ud, men jeg gider ikke rigtig at se på det til daglig :mrgreen: Jeg er også en af dem der synes det er øv at se hunde hvis udstyr er meget fremtrædende, så man nærmest ikke kan undgå at glo på det :lol:

 

Da Lupo var mindre havde han tit sin tisser fremme, men der havde han heller ikke særlig meget pels omkring det område, så der lagde jeg jo mere mærke til det. Det kunne godt være lidt akavet hvis han skulle hilse på fremmede mennesker, og havde sin fine lyserøde tisser fremme :mrgreen: Men som sagt er det heldigvis ikke noget man ægger mærke til mere nu hvor han har så meget pels, så jeg kan faktisk ikke udtale mig om hvorvidt han gør det mere eller mindre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...