Hop til indhold

Den der tissemand..


fubar
 Share

Recommended Posts

Hey hey folks..

 

Jeg kunne godt tænke mig at vide om jeres hanhunde og viste deres diller frem hele tiden når de sad afslappede på røven??

En bruger herinde jeg har snakket med oplevede det også i starten og at det gik over, men kunne godt tænke mig at høre lidt flere erfaringer.

 

Jeg har ellers haft en lang samtale med Morris om at det der ikke er noget vi viser frem til alle mulige og at han slet ikke er gammel nok i det hele taget til at flashe sit udstyr.. samtalen har slet ikke givet pote - det er som om at han egentlig er fuldstændig ligeglad med mine udemærkede argumenter! :mrgreen:

 

Nå men går det snart over eller hænger sådan noget ved???

 

 

 

P.S. se nu formuleringerne med et glimt i øjet, jeg er klar over at jeg har købt en hanhund og det er naturligt osv. osv., men den diller der... den pynter ingen steder :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Det sker engang i mellem hos Oscar og Charlie - men Darwin har tit "pinden" fremme - det sker når han sidder og slapper af og så er han over renlig for den bliver vasket efter alle kunstens regler:mrgreen: Darwin er knap 3½ år

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
Jeg kan lige så godt være ærlig... det er simpelthen årsagen til jeg ikke har en korthårshund. Magter det ikke.

 

Ja jeg har det så lige omvendt - magter ikke alle de hår:mrgreen:

Godt der findes hunde for enhver smag:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg har det så lige omvendt - magter ikke alle de hår:mrgreen:

Dem har man da alligevel, de er bare mere vanskelige at få fjernet fra tøj, tæpper osv. end dem der falder af langhårshunde. Og nu mangler jeg en "na nana na" smiley. :lol:

 

Men bortset fra det lille sidespring, så så jeg aldrig blyantspidsen på min hanhund, den holdt han pænt nede i lommen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan lige så godt være ærlig... det er simpelthen årsagen til jeg ikke har en korthårshund. Magter det ikke.

 

Jeg kan slet ikke lade være at kigge :lol: Ved små hunde er det ikke slemt...

 

Heldigvis har vores husky en godt behåret numse :lol: Ingen dingle boller! (Han har så også rigtig små boller, så det havde nok heller ikke været så slemt alligevel!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
Dem har man da alligevel, de er bare mere vanskelige at få fjernet fra tøj, tæpper osv. end dem der falder af langhårshunde. Og nu mangler jeg en "na nana na" smiley. :lol:

 

Men bortset fra det lille sidespring, så så jeg aldrig blyantspidsen på min hanhund, den holdt han pænt nede i lommen.

 

He he hvorfor tror du jeg har en turbo støvsuger og en furminator :lol: - Beaglens hår er heldigvis ikke de værste at have med at gøre :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Schæfertossen

Begge vores har ivrigt luftet de første år af deres liv. Den ældste på nu 3 år gør det dog yderst sjældent i dag, så der er håb om, at vores på 2 år også snart stopper. Jeg tillægger det teenagertiden ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan lige så godt være ærlig... det er simpelthen årsagen til jeg ikke har en korthårshund. Magter det ikke.

 

Jeg er totalt med CHR her....er glad for at jeg har langhårshund, og havde ikke overvejet det inden vi valgte race :mrgreen:

 

Men ja, ludwig på 1år viser sin frem en gang i mellem, som andre også nævner er det vidst

mest når han er opkørt. Heldigvis er det ikke så ofte...

Link til indlæg
Del på andre sites

He he hvorfor tror du jeg har en turbo støvsuger og en furminator :lol: - Beaglens hår er heldigvis ikke de værste at have med at gøre :mrgreen:

Nå, jeg troede egentlig at beagle pels opførte sig som labrador pels når hårene var faldet af (og det er da virkelig ad helvede til at have med at gøre). Men så lærte jeg det. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
Nu vi er igang med at berøre de sarte områder - så synes jeg at frit udsyn til r*vhullet er værre (især hunde med højt sat hale og kort hår) :shock:

 

Igen jeg er mere og mere glad for jeg har beagler :mrgreen:

De bærer altid halen højt og så ser man ALTID hvis der sidder noget i hårerne omkring "hullet" og kan få det fjernet med det samme - så det er en hygiejnisk race jeg har :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...