Hop til indhold

Må jeg præsentere Hector


Novah
 Share

Recommended Posts

Så har vi langt om længe fundet vores nye dreng :lun:

 

Efter vi mistede vores dejlige Muchu i foråret, har vi brugt meget tid og energi på (forhåbentlig) at finde den rigtige opdrætter og den rigtige hund. Ham har vi så fundet nu :banan:

Vi henter ham den 27. september, hvor han er 9 uger og et par dage og jeg glæder mig SÅ meget... Tiden går bare laaaaangsomt lige nu :lol:

 

IMG_2876.JPG

IMG_2740.JPG

IMG_2767.JPG

IMG_2768.JPG

IMG_2810.jpg

IMG_2872.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak for alle jeres søde kommentarer :lun:

 

Hopsa: Han er fra Team Troya, hun brænder bare for racen og vil gøre alt for at lave sunde racetypiske hunde :klap:

Hun mener at vores dreng bliver fin udstillingskvalitet, så det satser vi på at gøre mere ud af :-D

 

Det blir da bare så spændende :-)

Sød ser han ud og jeg er vild med farven!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bliver bare SÅ spændende! Er lige ved at revne af utålmodighed efterhånden :lol:

Tak, er også selv helt tosset med hans farve... Har ellers aldrig rigtigt været til de brogede, men ham her smeltede mit hjerte med det samme :hjerte:

 

Uhh, ja hans lille tykke mave :lun: Lige til at prutte på :lol:

Redigeret af Novah
Mangler
Link til indlæg
Del på andre sites

Det bliver bare SÅ spændende! Er lige ved at revne af utålmodighed efterhånden :lol:

Tak, er også selv helt tosset med hans farve... Har ellers aldrig rigtigt været til de brogede, men ham her smeltede mit hjerte med det samme :hjerte:

 

Uhh, ja hans lille tykke mave :lun: Lige til at prutte på :lol:

 

Jeg har altid godt kumne li' de sortbrogede hvis altså pletterne sidder rigtigt og der ikke er 1000 små pigmentpletter i huden ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har altid godt kumne li' de sortbrogede hvis altså pletterne sidder rigtigt og der ikke er 1000 små pigmentpletter i huden ;-)

 

Ja de skal nemlig være brogede på den "rigtige" måde :-D Jeg er meget til det mørke ansigt, så det var jo helt perfekt at der var sådan en lækkerbidsken til mig :) Hans bror er stort set magen til, men har en lidt mørkere kappe over ryggen. Og ja helst ikke ret mange spots. Ham her ser ud til at blive ret ren hvid indtil videre, har vist et enkelt eller 2 spots og det er jo helt ok :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Stort tillykke med den bette fyr :hjerte: Uh, det bliver svært at veeeeeente! (er selv i hvalpe-vente-position for tiden og det er altså liiiidt hårdt :mrgreen:)

 

Tusind tak :-D Det er sååååå svært at vente! Men jeg ved jo han bliver passet perfekt og at han har godt af at være hos sin mor og søskende, så det hjælper jo også på det ;-)

Jeg skal heldigvis se ham igen imorgen, så kan jeg vel leve lidt højt på det indtil den 14., hvor jeg skal se ham igen :lun:

 

Det er helt utroligt som man bliver tosset i hovedet af de hvalpe :genert: Hvilken race venter du på?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak :-D Det er sååååå svært at vente! Men jeg ved jo han bliver passet perfekt og at han har godt af at være hos sin mor og søskende, så det hjælper jo også på det ;-)

Jeg skal heldigvis se ham igen imorgen, så kan jeg vel leve lidt højt på det indtil den 14., hvor jeg skal se ham igen :lun:

 

Det er helt utroligt som man bliver tosset i hovedet af de hvalpe :genert: Hvilken race venter du på?

 

Ja, det hjælper noget på ventetiden at man ved at de har det godt og hygger sig hos mor og søskende.

 

Uh, spændende! Håber der kommer nye billeder efter I har besøgt ham i dag så. :-D

 

Jeg venter på en lille samojedpige :lun: Skal hente hende på torsdag, det er som om at jo tættere vi kommer på dagen, jo sværere bliver det at vente :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det hjælper noget på ventetiden at man ved at de har det godt og hygger sig hos mor og søskende.

 

Uh, spændende! Håber der kommer nye billeder efter I har besøgt ham i dag så. :-D

 

Jeg venter på en lille samojedpige :lun: Skal hente hende på torsdag, det er som om at jo tættere vi kommer på dagen, jo sværere bliver det at vente :genert:

 

Skal du have en samojede? :-D Hvorfra? Og og og og....BILLEDER! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det hjælper noget på ventetiden at man ved at de har det godt og hygger sig hos mor og søskende.

 

Uh, spændende! Håber der kommer nye billeder efter I har besøgt ham i dag så. :-D

 

Jeg venter på en lille samojedpige :lun: Skal hente hende på torsdag, det er som om at jo tættere vi kommer på dagen, jo sværere bliver det at vente :genert:

 

Åh Samojed :hjerte: De er så smukke :engel:

På torsdag, jamen så er det jo lige om et øjeblik! Bare det var mig :blink:

 

 

Billeder kommer her! :lun: Han var helt umulig at tage stående/gående billeder af, der var godt nok fart på :lol:

På det sidste billede er han blevet træt og er væltet omkuld... De 2 øverste cm på ham er hud :sjov:

 

IMG_2964.jpg

IMG_2951.jpg

IMG_2956.jpg

IMG_2962.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh Samojed :hjerte: De er så smukke :engel:

På torsdag, jamen så er det jo lige om et øjeblik! Bare det var mig :blink:

 

 

Billeder kommer her! :lun: Han var helt umulig at tage stående/gående billeder af, der var godt nok fart på :lol:

På det sidste billede er han blevet træt og er væltet omkuld... De 2 øverste cm på ham er hud :sjov:

 

[ATTACH=CONFIG]112140[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]112141[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]112142[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]112143[/ATTACH]

 

Åhh gud den mave på det første billede :genert: Han er bare så fandens nuttet!! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det hjælper noget på ventetiden at man ved at de har det godt og hygger sig hos mor og søskende.

 

Uh, spændende! Håber der kommer nye billeder efter I har besøgt ham i dag så. :-D

 

Jeg venter på en lille samojedpige :lun: Skal hente hende på torsdag, det er som om at jo tættere vi kommer på dagen, jo sværere bliver det at vente :genert:

 

Åh Samojed :hjerte: De er så smukke :engel:

På torsdag, jamen så er det jo lige om et øjeblik! Bare det var mig :blink:

 

 

Billeder kommer her! :lun: Han var helt umulig at tage stående/gående billeder af, der var godt nok fart på :lol:

På det sidste billede er han blevet træt og er væltet omkuld... De 2 øverste cm på ham er hud :sjov:

 

[ATTACH=CONFIG]112140[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]112141[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]112142[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]112143[/ATTACH]

 

Nøj hvor er han bare en lækkerbisken :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...