Besvaret August 29, 201313 år comment_1223727 hej jeg har lige set spirit på russisk på you tube og jeg syns faktisk den var rektig udemerket i forhold til vad jeg havet forventet af en animationsfilm jeg velle bare lige høre om i kan anbefale nogle flere:genert:, foruden spirit har jeg set Black stallion 1-2 og Black beauty. fik en gang en liste af min kusine men den er desverre forsvundet:5up:under di nu tre gange jeg er flyttet. Rapporter
Besvaret August 29, 201313 år comment_1223746 Skal det være tegnefilm ? Jeg synes at både Seabiscuit og Secretariat er nogle dejlige hestefilm :hjerte: Og så er de jo baseret på rigtig historie Hestehviskeren er også en klassiker. Rapporter
Besvaret August 30, 201313 år Forfatter comment_1223793 Skal det være tegnefilm ? Jeg synes at både Seabiscuit og Secretariat er nogle dejlige hestefilm :hjerte: Og så er de jo baseret på rigtig historie Hestehviskeren er også en klassiker. det behøvrdet ikke at være. Rapporter
Besvaret August 30, 201313 år comment_1223794 hej jeg har lige set spirit på russisk på you tube og jeg syns faktisk den var rektig udemerket i forhold til vad jeg havet forventet af en animationsfilm jeg velle bare lige høre om i kan anbefale nogle flere:genert:, foruden spirit har jeg set Black stallion 1-2 og Black beauty. fik en gang en liste af min kusine men den er desverre forsvundet:5up:under di nu tre gange jeg er flyttet. Jeg har ingen forslag, men er bare nysgerrig efter at vide, hvorfor pokker du så den på russisk Rapporter
Besvaret August 30, 201313 år comment_1223842 Jeg synes at både Seabiscuit og Secretariat er nogle dejlige hestefilm :hjerte: Og så er de jo baseret på rigtig historie Dem har jeg også set og specielt Secretariat synes jeg var god. Jeg har set Warhorse og den er skide spændende, men ret barsk (jeg tudede i hvert fald svært over den kan jeg huske). Og så er der jo også Hidalgo, eller hvis man er mere til familiefilm er der Flicka 1-2-3. Rapporter
Besvaret August 30, 201313 år Forfatter comment_1223846 Jeg har ingen forslag, men er bare nysgerrig efter at vide, hvorfor pokker du så den på russisk det er fordi jeg ikke kunne finde den på dansk men russisk er nu okay det tar ligesom det allermest højtravene af det og bryan Adams og hans Zimmer skal nog redet den hjem alivel:lol:. Rapporter
Besvaret August 31, 201313 år comment_1224119 Det er godt nok ikke en decideret heste-film, men hesten i disney's tangled, er virkelig underholdende! Kan anbefales for både hunde-og heste mennesker Rapporter