Hop til indhold

Mit søde postbud.....og Boris


Louca
 Share

Recommended Posts

I al den tid vi har haft Boris har han gøet af postbudet, meget og højt. Det eneste der har kunnet stoppe ham var at slæbe ham indenfor bogstaveligt talt:genert: en dag i sidste uge skete der så det at hans gøen steg en ekstra oktav, jeg var lige optaget, men da jeg kom ud i haven sad postbudet på hug foran hegnet, og talte stille og roligt til Boris som bare gøede videre. Dagen efter havde jeg lagt en lille pose guf på postkassen, han tog den og fodrede Boris og talte stille og roligt. Jeg stod noget derfra og lurede. Han gøede så lidt mindre...og det bliver mindre dag for dag. Håber at jeg på den måde kan få stoppet ham, ved at levere guffer, ikke mindst fordi det nye postbud er så sød at give sig tid, at lade hunden snuse til sig og ikke blive sur og vred:blink: og så er det i øvrigt en ret sød ung mand som jeg også godt kunne gø lidt af hvis jeg var 10 år yngre og ikke havde en hund der gøede for mig:slem: :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Boris har da lige regnet ud hvordan han skal få lidt ekstra guf - man er vel en beagle :mrgreen:

Her tager beaglerne ikke mod postbudet - for postbudet har nemlig ikke adgang til den del af grunden hvor de opholder sig - de siger aldrig noget men forholder sig i ro når der ringes på. Vi har nogle gange mødt postdamen der kører rundt herude og her er det kun Oscar der synger hende en serenade op i hovedet :lol:

Oscar kan heller ikke lide soldater og dem har vi tæt på da kasernen ligger i vores del af byen - men her nøjes han med at brumme lidt af dem:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu står postbuddet ikke længere ud af bilen, så der falder ingen guffer af. Men tidligere havde både postbud og skraldemand med. Alle der kommer for tæt på vores hegn skal jo dø, men Rex vidste, at der kunne falde noget godt af, så han stod afventende logrende, og når så godbidden var kastet og de var på vej tilbage til bilen, så skulle de dø:rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...