Hop til indhold

Søger schæfer


Gæst Janrip
 Share

Recommended Posts

@Piv-Piv

Blot til info, så er det ikke alle internater der afliver deres hunde hvis de ikke er bortadopteret indenfor en uge. Eks. har Dyreværnet en no-kill politik. http://www.dyrevaernet.dk/dyrevaernet-har-no-kill-politik.aspx

 

Der er forhåbentlig INGEN der afliver efter kun EN uge??? :shock: Det er da at give tidligere ejer falske forhåbninger, og stjæle deres penge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er forhåbentlig INGEN der afliver efter kun EN uge??? :shock: Det er da at give tidligere ejer falske forhåbninger, og stjæle deres penge.

 

Jeg tror måske det er lidt af en misforståelse. En herreløs hund, der optages på et internat, skal fremlyses i en uge. Derefter tager internatet beslutning om enten aflivning eller videreformidling. Det gælder selvfølgelig ikke for hunde, som folk afleverer frivilligt.

 

Til trådstarter: Vær åben for evt. at give lidt for hunden, og måske også overfor at det ikke nødvendigvis skal være en raceren schæfer. Der er også mange dejlige Schæfer-blandinger.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...

Hej Jan.

Jeg skriver til dig, da jeg kan se du stadig er på udkig efter en schæferhund. Min kæreste og jeg har en schæferhund som vi holder meget af, men desværre ikke kan finde nok tid til. Han er vokset op på landet og er gået frit rundt her og derfor ønsker vi gerne han skal have de rammer igen, da det er det han er vant til.

Men giv mig lige et ring, hvis du er interesseret på: 29 43 36 90. Hvis ikke jeg lige får taget Tlf, skal jeg nok ringe tilbage.

 

Mvh

Sine

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...