Hop til indhold

slet min profil


Gæst zebramalle
 Share

Recommended Posts

Gæst zebramalle

vil have slettet min profil ikke et forum for mig for mange som tror de ved alt og taler om ting de ikke ved en skid om, slet mig hurtigst muligt

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst zebramalle

jeg kan ikke skrive beskeder det meste virker ikke,så en amin som ser dette må gerne slette min profil,.

ps,ved ikke hvad du taler om anne,men ønsker ikke dette forum,der bliver jo ik svaret på det man skriver,så det vil jeg ik bruge mere tid på,

Link til indlæg
Del på andre sites

ps,ved ikke hvad du taler om anne,men ønsker ikke dette forum,der bliver jo ik svaret på det man skriver,så det vil jeg ik bruge mere tid på,

Nej, så hellere spilde andres. Som jeg ser det har du fået ret mange svar med gode råd, så jeg forstår slet ikke hvad du havde tænkt dig. Vi kan jo ikke rejse til Brasilien og opdrage din hund for dig eller trylle alle dine problemer væk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor tror du at du ikke kan sende pb'ere? Det nemmeste er at gå ind på profilen til den du vil sende til (fx admin), og trykke på sendt privat besked i vedkommendes profil. Boksen med sendte beskeder virker ikke altid, så den kan du ikke regne med giver et retvisende svar.

 

Og at du ikke får de svar du ønsker, er jo vilkårene på et forum. Man tager det man kan bruge, og smider resten væk. Men der er jo ingen grund til at blive børnefornærmet eller pigesur over det. Hvis du vil have et konkret og korrekt svar, må du jo bede en adfærdsbehandler om hjælp (de findes vel også i Brasilien) og betale det det koster. Men tvivler nu på at du vil få andre svar end at en intakt hanhund og en løbsk tæve ikke bør være i samme hus, hvis hanhunden reagerer som din gør.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...