Hop til indhold

Sommerhus med indhegnet grund søges.


Gæst DorteDK
 Share

Recommended Posts

Hejsa,

 

Jeg vil bare lige høre om I kender nogle gode sommerhuse i Jylland, hvor grunden er indhegnet og hvor man må have to hunde med.

Der må gerne være spa bad og sauna i huset også ;-)

 

Min mand og vores to hunde søger et sommerhus en uge næste år gerne ved Vestkysten. Tæt på vandet ;-) (ikke noget kriterie)

 

Jeg har googlet lidt og også fundet et på Rømø og et ved Hals, men vil bare lige høre om I kender andre steder? og gerne indsætte link hvis I har et.

 

På forhånd tak.

/Dorte

 

P.S. Grunden = jeg fylder 40, manden 50 næste år og vi vil ikke holde fest, men holde "sommer-hus-indhegnet-natur-grund-have" med vores to lækre vovser. Så de kan blive godt forkælet ved stranden og på den indhegnede grund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvilke sommerhuse er det du har fundet? Jeg har nemlig forsøgt at finde et hvor der er indhegnet grund, men det er nærmest umuliiigt!

 

Ja det er næsten umuligt

http://www.godsommer.dk/danmark/romo-lakolk/sommerhus-5156.aspx

 

fandt ovennævnte har dog slet ikke kigget på priser endnu, men prøver ihærdigt at finde et og gerne med en hektar indhegnet grund :-) så vovserne virkelig kan lege og løbe.

Fandt faktisk et men kan ikke finde det igen det var med 2500 m2 grund

 

 

Så finder i noget så sæt gerne flere link ind jeg skal nok selv sætte dem ind jeg finder :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...