Hop til indhold

Et lille forslag....


Ascha
 Share

Recommended Posts

Hej Misty.

 

Det er sjovt du nævner det, har selv lige tænkt på at de sidste 10 måske var for lidt.

 

Jo flere "Seneste indlæg" der er i toppen, jo længere rykkes fora ned på siden - det er muligvis en ulempe for nogle - medmindre alle primært bruger oversigten "Seneste indlæg" det kan jeg ikke helt vurdere.

 

Ganske udmærket forslag jeg vil gå lidt i tænkeboksen med :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Jeg er meget ny her, men jeg bruger udelukkende oversigten :)

For man kan der både se emnet og hvem der senest har svaret på tråden, så ja, jeg synes også det er en god ide med de sidste 20 :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er meget ny her, men jeg bruger udelukkende oversigten :)

For man kan der både se emnet og hvem der senest har svaret på tråden, så ja, jeg synes også det er en god ide med de sidste 20 :)

 

Og du vil hurtigt finde ud af, at vi har en administrator, der lytter til folk :D . Så lur mig om det ikke bliver lavet om.

Link til indlæg
Del på andre sites

Som totalt ny har jeg først nu hvor jeg læser denne tråd opdaget at man selv kan vælge antallet! Men jeg har da godt nok også brugt et par timer på at kigge herinde før det gik op for mig, hehe!

Det får mig til at tænke at standard måske alligevel bør være 10 og ikke 5?For gæster, som bare lige dropper forbi, vil måske være længere tid om at finde ud af det end mig (...men kun måske :wink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...