Hop til indhold

Beagelou's A....?


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

  • Svar 230
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jo det er det virkelig!! Det er så sjovt at følge deres personlighedsdannelse (hvis det er et ord :lol:) og selvfølgelig deres udseende også!

 

Fortæl mere :mrgreen: Synes vi får meget lidt info og for få billeder i denne tråd :fornaermet: Kan du begynde at se deres karaktertræk allerede?

Link til indlæg
Del på andre sites

Fortæl mere :mrgreen: Synes vi får meget lidt info og for få billeder i denne tråd :fornaermet: Kan du begynde at se deres karaktertræk allerede?

 

Naaah, lidt kan jeg. Men jeg ved også at det kan ændre sig mange gange endnu. Den ene dreng har gøet lige siden han fandt ud af at han kunne :lol: Han bestiller ikke andet end at vade rundt og gø :lol:

 

Det er nok mest ham der skiller sig ud tror jeg... Den største dreng er meget meget rolig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Naaah, lidt kan jeg. Men jeg ved også at det kan ændre sig mange gange endnu. Den ene dreng har gøet lige siden han fandt ud af at han kunne :lol: Han bestiller ikke andet end at vade rundt og gø :lol:

 

Det er nok mest ham der skiller sig ud tror jeg... Den største dreng er meget meget rolig!

 

Haha, hvor skægt... Lidt ligesom babyer, der har lært en ny lyd, så skal det også bruges nonstop :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen der er stadig ledige hvalpe :slem:

 

Har du fået reserveringer på nogle af dem?

 

Beaglehvalpe er noget af det sødeste, det er dog ikke en race jeg vil have når den er voksen, så det vil nok ikke være sådan en god idé :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...