Hop til indhold

Ung mindre tæve søger ny familie.


Ulla H
 Share

Recommended Posts

En god bekendt har hjemtaget denne hund fra Rumænien. Hvis nogle er interesserede eller ønsker flere oplysninger, så ring til mig på 43521587og få Liselottes tlf nr.

Vovsen befinder sig ved Tureby, Sjælland.

1002214_10202097163137414_83680565_n.jpg

ELLA SØGER SIN HELT EGEN FAMILIE

Af Liselotte Månsson

15 billeder

Lille søde Ella blev født som uønsket gadehund i Rumænien. Her levede hun af hvad folk havde tilovers af mad, og her fødte hun på et lille stykke pap under en busk, sine hvalpe. Heldigvis blev hun samlet op af nogle søde folk på et privat shelter og kom i sikkerhed med sine små hvalpe.

 

Ellas historie rørte mig dybt og jeg besluttede at VA. adoptere hende, så hun var sikret mad hver dag, indtil nogen ville adoptere hende. Og som det altid går var hendes små nuttede hvalpe hurtigt bortadopteret, men ingen ville have den lille mor. Da situationen udviklede sig så grusomt i Rumænien, besluttede vi os derfor at få Ella ud af landet så hurtigt som muligt, og håber nu på at jeg kan finde et dejligt forever hjem til hende.

 

Ella har nu været hos os en uge, og vi må sige at hun har overrasket os meget. Hun er flyttet ind med den største selvfølgelighed, på trods af at hun aldrig har boet i et hus. Hun har et godt hundesprog, og blev straks accepteret af mine egne 6 hunde, både hunner og hanner, uden problemer. Hun er bare en glad lille hundepige, som elsker at lege med de andre dagen lang, ligesom hun kan få meget tid til at lege med sig selv med et stykke legetøj.

Hun skal selvfølgelig lige lære at alt i hjemmet ikke er legetøj, og lære hvad det er okay at lege med, og hvad man ikke må røre, men hun er intelligent og lærer hurtigt. Hun er også ved at lære at gå med sele og line, og det går fint fremad.

 

Hun virker meget hvalpet, og vi skønner at hun ikke er ret gammel, højst 1- 1½ år. Hun elsker at lege i haven, og der er en del vagt i hende når der kommer nogen. Hun er stadig lidt forsigtigt ved fremmede hun ikke kender, men så snart hun har hilst på folk er hun jordens største kælepotte. Hun er god til at slappe af når vi tobenede slapper af foran tvét, så vil hun gerne op og ligge ved siden af en på sofaen. Hun er virkelig en rigtig kælepotte

 

ELLA er testet for blodorm og andre sygdomme, ligesom hun er vaccineret og har eget pas. Hun er steriliseret, og der følger ny sele og line med hende når hun har fundet sin familie.

 

Er du ELLAS nye familie ? så kontakt Mie Ravn eller Liselotte Månsson

 

 

[TABLE=class: uiGrid _51mz]

[TR=class: _51mx]

[TD=class: _51m- prs uiOverlayFooterMessage]

[/TD]

[TD=class: _51m- uiOverlayFooterButtons _51mw]Del albumAnnuller[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

Navne...

 

  • På din egen tidslinje
  • På en vens tidslinje
  • I en gruppe

  • I en privat besked

Link til indlæg
Del på andre sites

Liselotte, der har hjemtaget hende , har arbejde ,heste og mindst 6 hunde selv, alle udenlandske reddede. Hendes egne er såkaldte lidt vanskelige typer, der kun er hjemtaget fordi hun ville have dem. De ville normalt ikke komme gennem godkendelse. Polske og mest græske.

Ja Liselotte + familie er såkaldte overskudsfamilier med stor hjerte for dyrene. Og selv om det kan tage tid, så er lige denne Ella i de bedste hænder .

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...