Hop til indhold

Rednings hund.


Gæst Hunter
 Share

Recommended Posts

Hej kære hunde elsker :vinken:

 

Jeg har en labprador hvalp på 6 månder. Jeg går med en drøm om han kan blive en rednings hund. dvs finde forsvunde personer ting mm. osv. At man arbejde frivillig arbejde ved at blive kaldt ud, men jeg aner simplehen ikke hvor jeg skal søge hen, vi starter til hundetræning ( lydighed ) men når jeg goggle rednings hund kommer der ikke rigtig noget frem. Er er nogle der har en ide om hvor man finder sådan et kursus henen så han kan blive uddanet?

 

håber i kan hjælpe :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

 

Du kan læse om det her: http://brs.dk/omstyrelsen/opgaver/hedehusene/Pages/Forside.aspx

 

Du skal selv igennem en hel del uddannelse, som tager ret meget af din tid.

 

Medmindre Redningshundetjenesten har ændret holdning, ser de helst at du møder op når din hund har den grundlæggende lydighed.

Jeg trænede i Hedehusene da jeg havde redningshunde og jeg mener den træningsplads om ligger tættest på dig

 

Noget andet: Hvis din hvalp trænger til en god onkel, bor vi i Faxe Ladeplads

 

Nå ja, der står vist ikke så meget på det link, men der er infoadresse. I højre side af fotoet, op mod baneterrænnet, ser du en del af ruinanlægget

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej kære hunde elsker :vinken:

 

Jeg har en labprador hvalp på 6 månder. Jeg går med en drøm om han kan blive en rednings hund. dvs finde forsvunde personer ting mm. osv. At man arbejde frivillig arbejde ved at blive kaldt ud, men jeg aner simplehen ikke hvor jeg skal søge hen, vi starter til hundetræning ( lydighed ) men når jeg goggle rednings hund kommer der ikke rigtig noget frem. Er er nogle der har en ide om hvor man finder sådan et kursus henen så han kan blive uddanet?

 

håber i kan hjælpe :-D

Udnyt tiden de næste 6 måneder ved at lære din hund lydighed, samt at gå spor. Når du ikke har haft redningshund før, må du ikke starte, før hunden er fyldt 1 år.

 

Go' vind med projektet. Det er nogenlunde den sjoveste træningsform for de fleste hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...